Rullis Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Fett mobbad :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Fett mobbad :( :( Jag är lite mobbad... Det är inte lätt att vara kort och smal :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Har aldrig varit mobbad. Folk kollar bara på mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag blir väl mobbad alla i min klass har varit det för att vi är ju den galnaste klassen på hela skolan Det förklarar varför du blir mobbad här på Fuska.se också. Du borde vara med i filmen Lier, Lier rätt åt dig. ;P (Ej §1-1) Själv har jag också blivit mobbad, men det är jag inte längre. Det var i lågstadiet som jag blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 har inte blivvit mobbad men sagt till två tjejer som mobba en. sen sparka dom på mitt skåp hela tiden tills jag gick fram till dom. är mycket längra än dom så dom gjorde inget mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 har nästan alltid blivit mobbad... fast den killen som höll på nu har slutat. slog han på k*ften så sluta han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det beror hur på hur man ser på saker och ting. Har blivit retad ett fåtal gånger, men visserligen var det för ett par år sedan... Jag har aldrig blivit mobbad... Brukar alltid hålla till bland kompisarna, då de kan stödja en i svåra stunder och försvarar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Retad har jag blivit men man kan inte säga att jag blivit mobbad. Det har inte varat länge. Är kompisar med dom som reta mig förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag är rätt så lång och stark så jag blir inte mobbad jag är typ 180cm och jag är bara 14 år :unsure: Det kan vara pinsamt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Fett mobbad :( :( jag mobbades hela mellanstadiet(och lite i 1an också), snacka med en som är TJOCK OCH LÅNG som jag!!!(ja e 176 cm lång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det är hemskt med mobbing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 I vintras kastade en i min klass snöboll på mina hörlurar som han visste var ganska dyra, jag blev så j*vla förbannad och smällde han i fejset 3 gånger. Sen dess har han inte vågat mucka me mej, nu är vi typ kompisar.... :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.