Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner. :( det är inte synd om mobbarna. det där är så typiskt vuxensnack. och jag vet vad jag pratar om för jag har varit mobbad i 8 år nu. Hela min skolgång. mobbarna vet precis vad dom gör. och dom måste inte mobba för att få vänner och det vet dom. och dom "vänner" dom har är bara maktlystna idioter. om mobbaren själv skulle bli mobbad av en annan mobbare skulle "vännerna" snabbt gå över till andra sidan. dom är så rädda för att hamna i kläm så det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner. :( Hur kan det vara synd om mobbare? Det är mesar som måste attackers i grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 dom är inga mesar. dom är bara rädda för att bli besegrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Det är därför de har en massa folk omkring sig som kanske inte mobbar men ser på och skrattar o.s.v. Mobbare är elaka men innerst inne så tycker jag synd om de flesta av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Man ska inte alls tycka synd om mobbare. För sedan när dem får stryk så tjurar dem framför sina föräldrar så kommer föräldrarna och tror att deras barn är en slags ängel och säger. Vem har slagit min son! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Mobbarna roar sig genom att vara elak mot andra. Det finns till och med en ny lag mot mobbing som jag såg på text-tv. Man ska verkligen inte tycka synd om en mobbare. Det är ju precis som att tycka synd om alla andra brottslingar som rånare, mördare med mera.Mobbarna ska stoppas, man ska inte tycka synd om dom. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Man ska inte alls tycka synd om mobbare. För sedan när dem får stryk så tjurar dem framför sina föräldrar så kommer föräldrarna och tror att deras barn är en slags ängel och säger. Vem har slagit min son! Ok, så du har varit och kollat i alla Sveriges bostäder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Mobbarna roar sig genom att vara elak mot andra. Det finns till och med en ny lag mot mobbing som jag såg på text-tv. Man ska verkligen inte tycka synd om en mobbare. Det är ju precis som att tycka synd om alla andra brottslingar som rånare, mördare med mera.Mobbarna ska stoppas, man ska inte tycka synd om dom. <_< Mobbarna kanske har föräldrar som slår de elle andra stora problem, då tycker jag att man ska få tycka synd om dem. En kille på min skola som går i nian blir mobbad, han kan inte ens ha ett eget skåp för att folk kör in sina penspetsar i hans lås. Han har bytat lås kanske 16 gånger. Och alla retar honom för att han använder cykelhjälm och att han har en "billig" väska för 200:- De är för jävliga mot honom, tycker riktigt synd om han och brukar snacka med honom då och då. Han är riktigt trevlig. Redigerat 22 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det jag blir arg av är att det är mobbarna som folk är med. Alla säger liksom; Gud vad mobbad han blir. Som om det vore den personen som gör fel. Så är det inte! JAG BLIR SÅ ARG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Håller med, lganska konstigt att en mobbare kan få med sig så många som är med han/hon och mobbar en annan person utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nä det är väl inte så konstigt egentligen (och mobba mig inte för att jag lägger mig i :angry: grrr). De flesta som är med mobbare har väl ingen medkänsla för andra människor, eller så tänker de bara på sitt eget arsle. Och mobbarna själva förstår jag absolut inte. Hur kan man mobba någon helt utan någon j*vla anledning. Det är ju f*n sadistiskt! Jag menar, skulle man må bra av att någon annan mår skitdåligt eller? Shit vad jag hetsar upp mig alltså, men ju mer man tänker på det desto mer angry blir man. Skulle gärna vilja att en mobbare kom emot mig, för då skulle han lära sig ett och annat. Men jag är så lång så ingen vågar gå emot mig. Men, hursomhelst, vissa mobbare kanske har dålig relation till föräldrarna eller något annat sentimentalt flabb. Så då är det ju lite mer förståeligt att de beter sig som de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) jag blev mobbad förut 3-5:an men dom har slutat nu för jag slog ner en av dom så dom blev rädd. blir inte mobbad nu längre men om jag tar fram snusdosan nära några tejer i klassen så brukar dom sno den:( Redigerat 23 Augusti 2006 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.