Hoppa till innehåll

Mobbad

Mater

Rekommendera inlägg

Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner.  :(

det är inte synd om mobbarna. det där är så typiskt vuxensnack. och jag vet vad jag pratar om för jag har varit mobbad i 8 år nu. Hela min skolgång. mobbarna vet precis vad dom gör. och dom måste inte mobba för att få vänner och det vet dom. och dom "vänner" dom har är bara maktlystna idioter. om mobbaren själv skulle bli mobbad av en annan mobbare skulle "vännerna" snabbt gå över till andra sidan. dom är så rädda för att hamna i kläm så det finns inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man ska inte alls tycka synd om mobbare. För sedan när dem får stryk så tjurar dem framför sina föräldrar så kommer föräldrarna och tror att deras barn är en slags ängel och säger. Vem har slagit min son!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobbarna roar sig genom att vara elak mot andra. Det finns till och med en ny lag mot mobbing som jag såg på text-tv. Man ska verkligen inte tycka synd om en mobbare. Det är ju precis som att tycka synd om alla andra brottslingar som rånare, mördare med mera.Mobbarna ska stoppas, man ska inte tycka synd om dom. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobbarna roar sig genom att vara elak mot andra. Det finns till och med en ny lag mot mobbing som jag såg på text-tv. Man ska verkligen inte tycka synd om en mobbare. Det är ju precis som att tycka synd om alla andra brottslingar som rånare, mördare med mera.Mobbarna ska stoppas, man ska inte tycka synd om dom. <_<

Mobbarna kanske har föräldrar som slår de elle andra stora problem, då tycker jag att man ska få tycka synd om dem. En kille på min skola som går i nian blir mobbad, han kan inte ens ha ett eget skåp för att folk kör in sina penspetsar i hans lås. Han har bytat lås kanske 16 gånger. Och alla retar honom för att han använder cykelhjälm och att han har en "billig" väska för 200:- De är för jävliga mot honom, tycker riktigt synd om han och brukar snacka med honom då och då. Han är riktigt trevlig.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä det är väl inte så konstigt egentligen (och mobba mig inte för att jag lägger mig i :angry: grrr). De flesta som är med mobbare har väl ingen medkänsla för andra människor, eller så tänker de bara på sitt eget arsle.

Och mobbarna själva förstår jag absolut inte. Hur kan man mobba någon helt utan någon j*vla anledning. Det är ju f*n sadistiskt!

Jag menar, skulle man må bra av att någon annan mår skitdåligt eller?

Shit vad jag hetsar upp mig alltså, men ju mer man tänker på det desto mer angry blir man.

Skulle gärna vilja att en mobbare kom emot mig, för då skulle han lära sig ett och annat. Men jag är så lång så ingen vågar gå emot mig.

Men, hursomhelst, vissa mobbare kanske har dålig relation till föräldrarna eller något annat sentimentalt flabb. Så då är det ju lite mer förståeligt att de beter sig som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...