Jellyfish Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 ja i drömmarna värld som heter komunism! Om alla bara går med på i att leva i en bättre värld, så skulle det fungera bättre. Nu finns det ju mottåtstärva som dej som inte bryr sej om någon annan än dej sj*vla och ditt j*vla fosterland. Vill du inte vara del av kamratskapen, när den tas upp igen, fine. Ingen tvingar dej. Åsså värst vad du glider in på kommunsim när du disskuterar med mej, även om det inte har något med disskusionen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 för jag tycker om att diskutera sånt med dig, det finns så mycket i din hjärna om jag vill veta, för att förstå hur en komunist tänker, har typ kommit halv vägs...plus jag kan lättare då se vad som gör att du tänker som du gör, och då lättare svara på frågorna så du får dom svar som innehåller den information som du vill veta. plus så vet jag redan att du är imopt döds straff och för mer mat åt fångarna och mindre åt skolorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Tycker kanske, isåfall att man kan skapa en ny tråd om man vill disskutera det. Eller PM:a... Kanske inte, för då går andra miste om en bra disskusionen. Nåväl, strunt samma. Kanske bäst om vi kör diskusserna här... Precis. Ge mer mat åt fångarna, just det. Ja, för fasiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 precis, så alla får se hur en komunist och en ja vete f*n, egentänkande nationalist som gärna säger imot sig själv flera gånger, har att säga.. lol, k drar mig ur denna diskution, för tillfärligt, tills någon har något annat att tillföra denna diskution angående döds straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 precis, så alla får se hur en komunist och en ja vete f*n, egentänkande nationalist som gärna säger imot sig själv flera gånger, har att säga.. lol, k drar mig ur denna diskution, för tillfärligt, tills någon har något annat att tillföra denna diskution angående döds straff Jag antar att du inte fattade sarkasmen i mitt inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jo, dom tre bokstäverna L O L svarade på det...plus så vet jag och du våra åsikter, och så, så jag tänkte inte tillföra mer, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Ni som säger Nej till dödsstraff, då har jag en kluring till er ;) Om en man, 20 års åldern, hittas och det visar sig att han mördat trippelt. 3 mord. Han åker till högsta domstolen, vad skulle ni satt för straff ? Livsstidsfängelse och vård ? När det sedan visar sig att mannen inte går att vårda, utan är nästan helt frisk. Då får han sitta i fängelset i mellan 8 och 20 år. När han sedan åker ut efter, hmm, 18 år, är han ännu mer psykiskt påfrestad. Eftersom han suttit inne i 18 år. Det kommer sedan fram att mannen gjort flera brott, och ett mord till. Vad gör ni med mannen nu ? När det står klart att han är en fara för omvärlden ? Sätter ni in honom på livsstid igen ? I längden kommer han kosta mycket, och mycket blodspilla hos oskyldiga går åt. Vad gör ni med mannen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 skickar honom till mars till den nya strafflägret där :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Om man begår ett mord tycker jag 25 års fängelse räcker men om man begår flera mord så borde man dö själv. Mitt beslut: Det är bra att ha Dödsstraff men bara om man har gjort något allvarligare än ett mord borde man få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jag lägger till en rymning på min kluring också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Om man begår ett mord tycker jag 25 års fängelse räcker men om man begår flera mord så borde man dö själv. Mitt beslut: Det är bra att ha Dödsstraff men bara om man har gjort något allvarligare än ett mord borde man få det. Själv tycker jag att "bara" ett mord är ganska allvarligt. Om mannen i mellanmjölks kluring bara hade mördat EN person och personen i fråga var du...eller någon i din bekantskapskrets...tycker du fortfarande att fängelse skulle räcka? Står fast vid mitt: Om bevisen är 100% klara och det finns INGET skäl till tvivel om den anklagades skyldighet, avliva honom. Redigerat 2 Februari 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jokinen, jag tycker dock att det kan "räcka" med livstidsfängelse för ett mord, om man vet att mannen kan behandlas. Alltså med vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.