Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Vad är skilnaden mellan Ocarina of Time och Master Quest? Jag vill veta alla skilnader! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 enda skillnad jag vet är att det är svårare grottor i masters quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Vad är det som är svårare? Fler fiender? Mindre krukor med t.ex. liv och pilar i? Har bossarna mer liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Likadana rum fast man kommer till dom i olika ordning och det tar längra tid och klara en grotta. Alla bossar är lika och krukor står på andra ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 har aldrig kört det men det är ju bara att lyssna på namnet Master Quest det är ju underförstått att det är svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Likadana rum fast man kommer till dom i olika ordning och det tar längra tid och klara en grotta. Alla bossar är lika och krukor står på andra ställen. Nej det är inte likadana rum. Har bara spelat Deku tree och det var mycket som var ändrat där. tex koden för att komma in till Gohma var ändrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 :evil: Dom levande döda tar en hel rad med liv! jobbigt. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Det är mycket svårare tillexempel i deku tree när man ska över där vid vattnet så hur lätt var det att komma på att man skulle bakåtvolta över som man aldrig gjort innan..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ok, jag vill veta alla skilnader :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Det är ju för många skillnader om du vill veta detaljerna...:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Alltså spelet är bara "Svårare" på Master Quest och det fattar man på namnet som betyder "Mästar Uppdrag" asså för dom som har klarat OoT och vill varva den på ett svårare sett..Men jag har knappt klarat Water temple den e skit svår.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Ska jag hjälpa dig eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg