Selene Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Självmord är bättre på det sättet att ingen kan hamna i fängelse som vid dödshjälp. Men för anhöriga tror jag att självmord är värre för då får dom en massa ångest tankar. Men vill man verklign dö så ska man göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Men den som hjälper en med dödshjälp, kommer den i fängelse i Sverige ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vad tycker ni? Skall det vara lagligt att hjälpa en svårt sjuk person att dö om denne så önskar? ja det är klart, så j*vla dumt att slösa pengar på döende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag skulle Tagit en Spruta om jag skulle Dö på ett Avslappnat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Onödig tråd, finns ju bara ett självklart svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (Jellyfish @ 19/01-2005 15:30:55) Det är väl en persons eget val om den vill dö? Det tycker jag också att det borde vara, men i Sverige klassas det som mord om du hjälper en människa som vill det till att dö. Så sjukt är det. <{POST_SNAPBACK}> Jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag tycker att man ska få ha dödshjälp här i Sverige. Om man vill dö så får man väl göra det? Sverige är ett konstigt land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ibland är det det ja........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag tycker att man ska få ha dödshjälp här i Sverige. Om man vill dö så får man väl göra det? Sverige är ett konstigt land... ja dödshjälp borde finnas, det är ju inte lika kul att ta självmord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.