Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Tycker ni att det ska behöva vara ute poliser på gatorna/stan vid midnatt för att man ska kunna känna sig säker EDIT # 21: Fixade till en vettig rubrik istället för ditt --,--. EDIT 176-671 : kom inte på nått Redigerat 19 Januari 2005 av 176-671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jo det ska det vara, men inte bara vid midnatt, utan hela natten dvs från klockan 11 till klockan 3.... (varför är namnet på ämmnet: --,--?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jo det ska det vara, men inte bara vid midnatt, utan hela natten dvs från klockan 11 till klockan 3.... (varför är namnet på ämmnet: --,--?) ja jag menade mer den tiden.. (jag hitta inte poå någon bra titel :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Tycker ni att det ska behöva vara ute poliser på gatorna/stan vid midnatt för att man ska kunna känna sig säker EDIT # 21: Fixade till en vettig rubrik istället för ditt --,--. Nej! Jag tycker att det är ra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Håller med om det i viss mån. I storstäder och i mindre samhällen kan det nog vara bra att ha om man skulle få för sig att gå ut mitt i natten. Själv bor jag i en liten by ute på landet, men inte ens här skulle jag vara så dum att jag gick ut mitt i natten. Det är alldeles för osäkert, så ett bättre system vore bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 lite mindre polis kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jovars, alltid trevligt med lite säkerhet. Bara det att i Sverige blir det förmodligen inget gjort, ganska öken på polissidan nu. Ungefär hur många poliser ser ni i eran kommun på en månad ? 0. En på två månader om jag har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 e ni verkligen ute klockan 12 på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 e ni verkligen ute klockan 12 på natten? nej inte vi, men många har kommit till sjukhuset vid den tiden och sagt: Några skinnskallar slog ner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Hemma där jag bor har polisstationen lagts ner, kommunen slösade väl sin del av skatten på muffins och blev feta.. -.- Hur som helst så tycker jag att det behöva någon mera aktivitet inom polisverksamheten, iaf där jag bor.. ooh, vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 [ironi] Nej, jag vågar ju inte gå ut på kvällen för då kommer alla svartskallar och slår ner mig :( [/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 inte jag! zero poliser hos oss! och här har vi nån jäkla liga som går lös..... men jag bor jö ute på landet inte så konstig att poliserna inte bryr sej.... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.