Hoppa till innehåll

Trygghet På Gatan


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

stod tamejfan inte på nätet stod bara i tidningen, j*vla skit tidning. f*n skrev om någon dåre som gick lös nere på stan på en saab, men inte om vårat hjälte dåd...

 

Du kan väl scanna in det som stod i tidningen då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jovisst, hade jag ägt en så hade jag gjort det, men när jag får tag på en scanner så ska jag görat, lovar, hänger annars skit prydligt på vägen. annars så kan jag ju skriva av den men det orkar jag inte just nu, eftersom jag håller på fixar med mina brandnew computer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ärligt så tror inte jag att vem som helst skulle sprungit fram och stoppat dom, inte i mina hemtrakter där en våldtäkt händer varanan vecka, jag är jävligt nöjd över min insatt, det verkar som du inte är det, eller du kanske anser att vem som helst har rätt att våldta? hade det varit någon annan så hade jag också vart glad för det, ärligt så tror jag inte att du skulle hoppa in och fajtas för någon som du inte ens känner, det krävs mod också, jävligt mycket, specielt om dom är fler stycken än vad jag och mina polers va. du bor ju f*n i göteborg f*n säkert i någon j*vla bonde förort som ni inte ens vet hur det går till i dagens sverige, det är därför du kan komma med så korkade komentarer ibland, eftersom du inte vet, utan drömer om hur det skulle kunna vara.

 

ÖPPNA ÖGONEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ärligt så tror inte jag att vem som helst skulle sprungit fram och stoppat dom, inte i mina hemtrakter där en våldtäkt händer varanan vecka, jag är jävligt nöjd över min insatt, det verkar som du inte är det, eller du kanske anser att vem som helst har rätt att våldta? hade det varit någon annan så hade jag också vart glad för det, ärligt så tror jag inte att du skulle hoppa in och fajtas för någon som du inte ens känner, det krävs mod också, jävligt mycket, specielt om dom är fler stycken än vad jag och mina polers va. du bor ju f*n i göteborg f*n säkert i någon j*vla bonde förort som ni inte ens vet hur det går till i dagens sverige, det är därför du kan komma med så korkade komentarer ibland, eftersom du inte vet, utan drömer om hur det skulle kunna vara.

 

ÖPPNA ÖGONEN!

 

Jag bor i GÖTENE, det är en j*vla bonhåla, men den är faktiskt jävligt långt från göteborg. Tar många timmar att ta sej in dit.

Det var jättebra att du stoppade den där våldtäkten, och jag hade givetvis också gjort det. Förmodligen hade jag spöat på dem som försökte våldta så mcyket att dom skulle sitta i rullstol, om jag klarat det. Hur som helst hade jag givetvis gjort mitt yttersta för att stoppa en sådan jävlighet. Våldtäkter är RIKTIGT vidrigt. Även om jag hade gått helt själv och sett tjugo stycken som försökte våldta någon så skulle jag ge mej in där o börja slåss.

Vad jag menar är att du skryter som en j*vla tupp över att du stoppade den, och vem f*n sätter upp ett sånt diplom på väggen? Jag kan förstå att du är glad att du stoppade den, men det verkar som du är mer glad för att det var du som gjorde det, än att sj*vla händelsen stoppades.

 

Men det är bra gjort, sånna där svin ska inte få gå fria.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm om vi nu ska försöka få hjälte medalj så har jag stoppat en kille som försökte sno ett par jeans från NK, killen började slåss med en expidit och vem kommer flygandes om inte guggo? (kanske inte lika stort som o stoppa en våldtäkt men iallafall :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det värsta är att man kan få en anmälan! vilken f*n jag fick hem idag på posten, misshandel av 3 personer pågrund av det som jag skrev om, fyfean vilken j*vla värld vi lever i, inte för att jag tror att jag blir dömd för något eftersom dom låg inte precis stilla när vi slogs... j*vla turkar, dom kommer ju dock åka ditt mest, kanske tillockmed skadestånd till mina polare eftersom en knäckte ju näsan, hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...