Hoppa till innehåll

Trygghet På Gatan


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

f*n, jag vet. Synd att jag missade det. Var bortrest, annars hade jag lätt varit med där.

 

hmm hur kan det vara värt att bli skjuten/ upp äten av en hund/ nerslagen av en polis/ dränkt med en vatten kanon, ligga på marken utanför Hvitfeldska några timmar eller åka i fängelse, allt bara för att springa rut som en vättvilling med skidluva o kasta lite sten....

 

hade jag vart där hade jag hjälpt polisen...

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det handlar om att visa sin ståndpunkt o åsikt, och ja. Det hade varit värt det.

Det viktigaste enligt mej är inte att upprätthålla lagarna, utan förändra.

 

EDIT:: Givetvis hade jag inte krossat gladfönster på affärer och liknande, det är onödigt.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kravalerna i göteborg (ang EU), EU var ju bara en ursäkt för folk att gå berserk, det var nog den enda och sista gången AFA och Naziter slogs tillsammans, eftersom båda vill ha bort EU. streetholigan...

 

kanske ska säga att jag tror ingen här uppmanar folk att göra olagligheter som strider mot svensk lag. även fast det kanske låter som att en del har lite illigala små tankar om hur man ska ta bort våldet.

 

våld föder våld, våld bekämpas inte med pussar, våld löser våld!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är inte medlem i någon grupp med tankesätt imot folk med utlänsk bakgrund

 

sämhället är uppbygt på lagar, annars så hade varken du eller jag left idag, våra förfäder hade säkert dött av banditer och sånt, och vad jag vet så finns det lagar och regler inom komunism

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte rädd för att gå ut, alla i mitt lilla kvarter vet vem jag är så dom flesta har respekt för mig.

 

föresten så tog jag och några polare lagen i egna händer i fredags så lyckades vi stoppa en nästan (påbörjad) våldtäkt, fyfean, det sluta med att en av mina polare var halft medvetslös, och en annan av mina polare stuckade foten efter en misslyckad spark (lol), jag vete f*n hur det gick för våldtäcks männen( 3 stycken på en flicka! och sedan typ två som hålde vakt ifall någon kom, och det gjorde det, Vi kom) det lär stå i lokal tidningen på måndag, men jag vet iallfall hur dom ser ut så ska ner på statationen på måndag och lämna in en beskrivning, vet tillockmed vad dom heter och vart dom bor, hehe. flickans föreldrar var iallfall glada som f*n, och jag tror bruden också var det, hon satt och grät efter det, vilket jag tror dom flesta skulle göra. sen gick vi vidare, på stan och gick berserk där nere, det lär också stå i tidningen :P

 

läger in länk om ni ska läsa det, om det tryck, till sidan där det borde vara. ( man vill ju skryta lite om sina goda gärningar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...