Hoppa till innehåll

Trygghet På Gatan


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

Va f*n.

 

Om man inte för göra det själv, så blir beväpnade gatupoliser lösningen. Fler sådana, och höga löner ! Om Sverige ska vara brottsfritt, så ska vi f*n få slå till nån som gör fel, och om vi inte får; släpp ut dom där j*vla poliserna som kafferepar hela dagarna. Och få fler till arbetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man kan ju åka ditt för misshandel för minsta lilla, typ att jag puttar någon in i en vägg så kan jag bli anmäld för det, helt sjukt, om jag halkar på en väg bana utanför mitt hur så kan jag anmäla det bolag som äger vägen så får man massor av pengar, helt sjukt. men f*n jag skiter i anmälningar det är ite första gången man blivit anmäld, keep up fighting!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

istället för att lägga tid på onödiga anmälmingar, som den ovan, så kan polisen lägga mer tid på riktiga kriminella grejer, i min stad så varje fredagkväll så verkar all brotslighet förutom små flickor och pojkar som dricker ute upphöra, det enda polisen gör på fredagar är att hälla ut sprit istället för att jaga dom som säljer spriten...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...