Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Om man stänger ner en polisstation för sk "låg kriminalitet", bör du behandlas på sjukhem.. Så länge poliserna inte tycker synd om tjuvarna och vill ge dom en "chans".. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Om man stänger ner en polisstation för sk "låg kriminalitet", bör du behandlas på sjukhem.. Så länge poliserna inte tycker synd om tjuvarna och vill ge dom en "chans".. <_< wohoo! bästa komentaren idag! :lol: man tycker nästan synd om tjuvarna... synd om deras så kalade hjärnor som fått för sej att brott lönar sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 e ni verkligen ute klockan 12 på natten? Det händer. Och ja, det behövs poliser på gatorna nattetid iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 asså dom kan ju dra ner på poliserna i nogon storstad som har för många (om det finns nogon) och sen kan polistationerna komma upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 asså dom kan ju dra ner på poliserna i nogon storstad som har för många (om det finns nogon) och sen kan polistationerna komma upp igen. Då borde man dra ner på poliserna i Sthlm.. Där kryllar det ju f*n av poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 smart... men jag tror inte att en hel poliskår vill flyta till leksand direkt... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ja i juförsej... hur ofta sker de värsta stora brotts kupperna i Sthlm? inte ofta vad jag vet... men dom är väll så giriga så att d inte blir någe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 förvånad? :huh: men de är jö inte direkt så lätt att göra något.... men de ska inte ta så j*vla lång tid som de gör... vi svenskar är bra på att fördröja saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 i den stan jag kommer ifrån finns det en del som heter brandkärr, där bor jag. där patrulerar polisen kl 17:00 och 23:00 varje dag, förutom massor av ordningsmän, det är skit dåligt, för dom som är laglösa, och varför det patrulerar fler där är för att det finns 5000 personer där, varav 80% härstammar från ett annat land, och det kan jag bevisa... fast dom tar typ aldrig någon, det enda som haffar folk för är om man kör epa traktor förfort, eller knallar runt med öl i plast kasse... och angående varför kriminaliten i leksand är låg kanske är för att polisen gör sitt arbete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (redigerat) EDIT Redigerat 20 Januari 2005 av ullbergan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Idag såg jag en polisbil i stan ! Unbeliveable ! Inte var dag det, men nu vet jag iaf att dom exicterar ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.