Hoppa till innehåll

Trygghet På Gatan


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om man stänger ner en polisstation för sk "låg kriminalitet", bör du behandlas på sjukhem.. Så länge poliserna inte tycker synd om tjuvarna och vill ge dom en "chans".. <_<

wohoo! bästa komentaren idag! :lol:

man tycker nästan synd om tjuvarna... synd om deras så kalade hjärnor som fått för sej att brott lönar sej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

asså dom kan ju dra ner på poliserna i nogon storstad som har för många (om det finns nogon) och sen kan polistationerna komma upp igen.

Då borde man dra ner på poliserna i Sthlm.. Där kryllar det ju f*n av poliser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i den stan jag kommer ifrån finns det en del som heter brandkärr, där bor jag. där patrulerar polisen kl 17:00 och 23:00 varje dag, förutom massor av ordningsmän, det är skit dåligt, för dom som är laglösa, och varför det patrulerar fler där är för att det finns 5000 personer där, varav 80% härstammar från ett annat land, och det kan jag bevisa... fast dom tar typ aldrig någon, det enda som haffar folk för är om man kör epa traktor förfort, eller knallar runt med öl i plast kasse...

 

och angående varför kriminaliten i leksand är låg kanske är för att polisen gör sitt arbete...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...