Jellyfish Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 I min stad/by/skithåla så finns det en polis. Inte för att jag skulle känna mej tryggare om några fjantar i uniform patrulerade gatorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag skulle nog inte känna mig säkrare heller...polisen får ju ändå inte göra något. De måste i princip bli skjutna för att få dra vapen eller bli slagna för att ta i någons axel, annars lyder titeln till Aftonbladets nästkommande löpsedel: Polisbrutaliteten Ökar! Se sid. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,33,44,45,46,47 och 48. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Äääh, dra med er nåt bra tillhygge när ni går ut sent så löser sig allt ska ni se :) Själv hittade jag en fet kon med asfalt på, den funkade bra som skrämselmoment ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Öhrm, such normal, Ytterman >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Man får ju ta lagen i egna händer, ibland. Då polisen oftast e svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 anarki, ja det kanske fungerar... ACAB liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Apoca: ACAB är idioter, en nynazistisk orginasition som suger fett... Försöker vara någon form av anarkistiska nazister. Det funkra ju - Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Då glider jag in och säger back to topic.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Då glider jag tillbaks och säger håll käften. ;) Anarki går utmärkt att disskutera i en sån här tråd, tycker jag. Man kan även snacka polisvåldm kravaller m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Då glider jag tillbaks och säger håll käften. ;) Anarki går utmärkt att disskutera i en sån här tråd, tycker jag. Man kan även snacka polisvåldm kravaller m.m Det var kravall här i Göteborg när Bush var på besök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 f*n, jag vet. Synd att jag missade det. Var bortrest, annars hade jag lätt varit med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag stod och kastade gatustenar på folkmassorna när EU grejen var i nyköping, eller jag hade velat men jag vågade inte... :P men jag tror att anarki eller en hårdare och mer poliser är den enda lösningen på det över krimminella samhället som vi lever i, och att man tar bort lagen som säger att man inte får bära kniv, eftersom då kan man lättare ta lagen i sina egna händer, det är nämligen inte så praktiskt att springa runt med basebolls trän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.