Gäst Elite Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jahapp här kommer 2st nya, plus nya brushes :P Haha, du är bra rolig. Sluta posta andras bilder. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 1-10???? EDIT: Svadilfare jag vill beställa en banner av dig, men den ska vara i psd :) Jag kan nog svara för dezen. Förr gjorde han ganska mycket bilder vi gjorde tillsammans osv. Han slutade och jag fortsatte. Ni försöker jag få honom att börja igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Nu är jag riktigt arg.. Varför tror ni inte mej ? Eller är det så att ni är lite avundsjuka på mig ? Det finns andra ungar som är mycket bättre än det bästa här på fuska.se, ex. min brorsa. Visst nu så ska jag inte sätta en endaste j*vla text på mina -_- Bara för att jag ska ändra nu så vill jag visa mina som jag gjorde igår, dom har en text.. Redigerat 9 April 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Nu är jag riktigt arg.. Varför tror ni inte mej ? Eller är det så att ni är lite avundsjuka på mig ? Det finns andra ungar som är mycket bättre än det bästa här på fuska.se, ex. min brorsa. Visst nu så ska jag inte sätta en endaste j*vla text på mina -_- Bara för att jag ska ändra nu så vill jag visa mina som jag gjorde igår, dom har en text.. Öppna psd.n på någon av de där bilderna, byt texten till svadilfare och spara. Ladda upp så vi kan se. Då blir det inget mer tjafs om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Ännu en ripper som blivit BUSTED en till Redigerat 9 April 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 En som jag gjorde till Gripen 2 (det var länge sen jag använde ps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 @Svadilfare: Så j*vla lågt. Du kunde iaf erkänt när ingen trodde på dig. "Nu är jag riktigt arg.. Varför tror ni inte mej ? Eller är det så att ni är lite avundsjuka på mig ?" Tönt. >_> Bara så du vet kommer jag skicka meddelande till ALLA personer som du har snott bilder från. Du vet att Copyright är en lag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Håller med TDY, vi kan ju börja att länka till den här tråden i "comments" på sigen. Fortfarande elements 4:a testade ngt nytt. Redigerat 9 April 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 1-10???? EDIT: Svadilfare jag vill beställa en banner av dig, men den ska vara i psd :) Blanda ihop mig med nån annan :( Det va ju du som lärde mig det mesta! :P Har inte lekt med PS så seriöst på länge nu.. Det märks kanske ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Håller med TDY, vi kan ju börja att länka till den här tråden i "comments" på sigen. Fortfarande elements 4:a testade ngt nytt. Den var snygg! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Håller med TDY, vi kan ju börja att länka till den här tråden i "comments" på sigen. Fortfarande elements 4:a testade ngt nytt. Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.