MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Va är C4D för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 används väldigt ofta till att göra bilder i photoshop, används ofta till att göra effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 ·monkeywithgun·Epic ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 ·monkeywithgun·Epic ! Haha, visst f*n visste jag att du skulle tycka om den din rackare. :) Men apan är min favorit render hitills iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) ·monkeywithgun· Epic ! Haha, visst f*n visste jag att du skulle tycka om den din rackare. :) Men apan är min favorit render hitills iaf :D Älskar f*n den färgen och färgen JoJJen21 har på sin avatar =DSen är apan pricken över iet Edit 2:38: jag är trött så jag misslyckades ladda upp orginalet också Redigerat 22 Juli 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Slängde ihop denna nyss ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Fett nice Arako! Jag gillade din me Amo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 DreamGraphics production! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 ·monkeywithgun· Epic ! Haha, visst f*n visste jag att du skulle tycka om den din rackare. :) Men apan är min favorit render hitills iaf :D Älskar f*n den färgen och färgen JoJJen21 har på sin avatar =DSen är apan pricken över iet Edit 2:38: jag är trött så jag misslyckades ladda upp orginalet också Inte för att vara taskig, men den ser ut som ett reklamblad för socialdemokraterna. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 <- Blowsight! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 ·monkeywithgun· Epic ! Haha, visst f*n visste jag att du skulle tycka om den din rackare. :) Men apan är min favorit render hitills iaf :D Älskar f*n den färgen och färgen JoJJen21 har på sin avatar =D Sen är apan pricken över iet Edit 2:38: jag är trött så jag misslyckades ladda upp orginalet också Inte för att vara taskig, men den ser ut som ett reklamblad för socialdemokraterna. :rolleyes: Awwhh comooooooooN :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/Kevvewoot.png Måste tacka UAP för effekterna på högra sidan :D Dina C4D's där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.