Mumutio Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Man kan ju ändå veta om något ser fel/konstigt/bra ut på en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Vet inte om jag är stolt eller inte med denna bild det verkar som att den blir fulare varje gång jag tittar på den... :P Förstora upp den för bättre bild den ligger i 1280x1014 Redigerat 24 Juli 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Lite simpel? Är det ett par brushes som du ahr smudgat på? =D Men ändå rätt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hellre simpel och snygg än svår och ful ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Tycker den var snygg :) Simpel, men stilig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 there will be blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Vet inte om jag är stolt eller inte med denna bild det verkar som att den blir fulare varje gång jag tittar på den... :P Förstora upp den för bättre bild den ligger i 1280x1014 Den ser väldigt simpel ut då det bara är en massa röra. Man kan se tydligt att du har lagt ut brush och smudgat rätt rejält. Färgerna är lite för olika så det ser ut som en röra. Man kan dock inte antyda att den är ful då den abstrakta linjären utformar sig på det roteriska sättet. Vilket är väldigt positivt för en nybörjare inom måleri med Abstrakt - Clush Tryck. Tips: Gör inte för stora bilder då kvaliteten kan sänkas när den förminskas + att min dator inte är snabb att ladda bilden. Så nu ska alla på fuska.se anpassa sig efter mig :) Nöjd? PS. Dom flesta av orden har jag tagit från min bildlärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/arako-sprite.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Denna blev jag faktist rätt så nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 tack till uap för c4d's. http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/cool-sig-263.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Detta måste nog vara den sämsta bild jag någonsin har gjort. Redigerat 26 Juli 2008 av Kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 nja... vissa saker var ok, men den gröna c4d'n framför honom ska bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.