Husko Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ingen som har lust att komentera min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Väldigt fint gjord. Redigerat 21 Februari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 äähh vet inte riktig...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ingen som har lust att komentera min? Hans näsa då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Ingen som har lust att komentera min? Jag skulle testa att använda Burn Tool och mörklägga runt kanterna lite. Annars var den faktiskt bra : > @ Husko, jag skulle testa att använda Magnetic Lasso runt ögat istället för skarpare kanter Redigerat 21 Februari 2009 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) En utan ram en med ram. Redigerat 21 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Fixade lite cracks på näsan för att göra den mindre platt samt att jag la till skuggor under ögat och mörkade ner kanterna en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 En utan ram en med ram.Kan nån komentera? En ny, vad tycker du Raptomex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 En avatar jag gjorde till Felix's tävling :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 En utan ram en med ram. En utan ram en med ram. Kan nån komentera? En ny, vad tycker du Raptomex? En avatar jag gjorde till Felix's tävling :] Husko's HALO bild* Vad har hänt med rendern? Den ser ju förfärlig ut. 3/10. Husko's senaste* Tycker att den är för kladdig, för många färger osv, du har överdrivit med saker och nu är den förstörd. Kimzon* Kvalitén är dålig. Du skulle ha gjort den lite mer skarp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.