Kanji Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag vill inte verka som en besserwisser (Som jag är) men lonely stavas L-O-N-E-L-Y inte lonley. No offense, man. Är lite av besserwisser. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 eftersom alla snackar om han så undrar ja vem är han Apoca? antar att han är en av fuskas bästa avatargörare men hade gärnat velat se en avtar som han hade gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 eftersom alla snackar om han så undrar ja vem är han Apoca? antar att han är en av fuskas bästa avatargörare men hade gärnat velat se en avtar som han hade gjort Apoca gör enkla bilder, men ändå så blir det bra resultat!http://forum.fuska.se/index.php?showuser=3044 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Den här blev jag riktigt nöjd med! Kanske ska ta bort skuggan, den blev lite konstig... (För er som undrar, så står SL för SalzaLada.) Redigerat 21 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag vill inte verka som en besserwisser (Som jag är) men lonely stavas L-O-N-E-L-Y inte lonley. No offense, man. Är lite av besserwisser. :P hehe, så kan de gå. Var visst inte så vaken då :P tack iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Gjorde ett helt nytt försök, och jag tycker den blev skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Gjorde ett helt nytt försök, och jag tycker den blev skitsnygg! Mycket bra 8.864854/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Pbpw.gif för typ alla, jag kallas för brandkärr i värkligheten, gjorde den här bilden en natt då jag hade skit tråkigt, vart lite nöjd faktis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 här är nått jag lyckats trolla fram i gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Tja tja! Jag vill oxå kunna göra avatar..:D.. men då måste man väl ha photoshop? så vart kan jag få tag på det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 du behöver inte nödvändigtvis photoshop, ladda ner något av gratisprogrammen The GIMP eller Paint.net så ska du se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men är inte the gimp krångligt? har hört att det är det...För jag har aldrig gjort avatar eller nått sånt tidigare så jag vet inte alls hur man gör :P Vart kan man ladda ner the gimp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.