Gäst Muuu Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 när ni skriver att ni gjort bilderna i default vad har ni gjort för speciellt då? här är en liten ny bild kommentera gärna då är det väll inte speciellt många som har gjort defaults ifall man ska ha gjort rendern själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Man behöver ju inte använda en render :rolleyes:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 när ni skriver att ni gjort bilderna i default vad har ni gjort för speciellt då? här är en liten ny bild kommentera gärna Många använder renders ändå. Man måste utgå grån något.Och som PontarN sa så måste man inte använda någon render alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 heh..min såg bara bra ut när den var en stor bild :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Defualts: 1-100%? Som sagt, jag tycker vad jag tycker, jag har själv fått dålig kritik från bilder jag själv tyckt varit snygga. Allt handlar om smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 <-- 1-10 på min avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Snyggt ! Gillade bakgrunden och texten ! Rendern passade in också. ;) 8\10 ;) <----- Min avatar då, 1\10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 8/10 Jävligt snygg, men det vita bakom texten ska bort. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 8/10 Jävligt snygg, men det vita bakom texten ska bort. ^^ Hehe, men tror inte att texten kommer att synas så bra...Men tack för betyget. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Vet inte riktigt vad detta är, bara slängde ihop det... Redigerat 6 April 2006 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Vad tycks om denna? Den ska jag använda till en hemsida kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Den var inte direkt så snygg Dr Cheat men den duger 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.