Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Som alla vet så har både tråden som Kanji gjorde och Apoca har låsts eller något liknande.. Jag PM:ade nyss # 21 och han godkände detta.. Visa upp eran/era snyggaste bilder ni gjort i PS.... De finns en regel som fanns i den före detta "Snyggaste Avatar" att man får inte skriva "Snygg" eller något liknande i ett inlägg utan att ladda upp eller bifoga en bild. Detta för att få mer bilder och mindre "onödiga inlägg" för att den här tråden ska inte försvinna=) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/BuffyFIRE.gif Notera det fettextmarkerade! Skärpning nu. Lägg upp era bilder. Ni får gärna kommentera andras, men ni måste komma med något själv! Man kan inte bara få klaga alltid. Varningar utdelas framöver på de som inte postar bilder. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 2 nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) 1-10? Redigerat 9 April 2006 av One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Spektrum 1-100%? Defualts BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Häftig effekt, men... Usch, avskyvärt. Tyckte inte alls om det. 4/10. [EDIT] Kommer med en biuld snart, vill f*n inte få varning av Mellanmjölkk! Kanske duger med Boffaroffe... ;P Redigerat 9 April 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 min ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Färgerna smälter ihop med varandra i en perfekt symbios ------------------------------------------------------------------- Vad tycker ni om min ? jag har nyss börjat använda mig av ps. Tycker själv att jag hade ganska snygga färger + att den bara innehåller brushar & text ;) Redigerat 9 April 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 den är 10/10 om du är en riktig nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 den är 10/10 om du är en riktig nybörjare Åh thanx ! :)Började göra "seriösa" bilder för cirka 1½ vecka sedan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Den var riktigt snygg outside enemy med tanke på att du är en nybörjare. 10/10 Redigerat 9 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ville bara testa hur det gick =) Och jag har inte kämpat mig med att bakgrunden och allt ska passa in. Defaults bara ;) Ganska fräck om jag får säga det själv. http://img441.imageshack.us/img441/8340/guilegif2xh.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Den var riktigt snygg outside enemy med tanke på att du är en nybörjare. 10/10 Ditt nästa inlägg utan bild resulterar i varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.