TheUnnamed Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaja min nya Du det är grymt lätt att göra en pxl ram. det kan alla i stort sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Men varför tror ni att jag rippar banners? Man behöver inte ha nån j*vla ram till bilderna. Men det passade till den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 därför du har gjort det en gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaja får väll sluta med at visa mina bilder eftersom att ni inte tror på mig.. Ni tror ju att Zimens bara kan göra sånna bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Den var ju inte snygg, varför tror ni han rippar? ;P Om du nu rippar får du göra det med bättre bilder i alla fall. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 TDY TACK! Jag vet at inte är lika bra som Vappol Zimens och TDY men ibland så kan jag också göra konstverk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) En ny vad tycks? Redigerat 7 December 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Några nya. Ramen är lite noob men jag ville testa något nytt. Kommentera och ge betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaja får väll sluta med at visa mina bilder eftersom att ni inte tror på mig.. Ni tror ju att Zimens bara kan göra sånna bilder. Jag tror att du måste bevisa att det är dina bilder innan du någonsin kan bli trod igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Länge sedan jag gjorde någonting nu, postar 3 gamla sigs istället :P http://img360.imageshack.us/img360/2411/gearsofwar2pm8.png http://img64.imageshack.us/img64/9500/yoshimitsu7xf4.png http://img376.imageshack.us/img376/9820/black9go.png Redigerat 7 December 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Skitsnygga Nyllet 10/10 på alla ^^ <-------- Gjorde en avatar nyss Comments ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.