Gäst Elite Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Vilken av dem menar du? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 en jag hade med i totorios banner-tävling och jag skulle verkligen vilja att no kommenterade denna och betygsätt gärna 1-10? .:,;HÄR;,:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 6/10. Ful text, men snygg bakrund. Rendern kunde varit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render. och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10????? Redigerat 26 December 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Fick lite insperation av Mosa1NaganT, så det blev spiderman tema. Först en sig: http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/spidermanwithname.jpg Sedan en större bild: Spiderman collage (båda med mitt namn på så ingen får för sig att jag snott dom) Tar gärna emot kometarer och sånt! Skjuter fram mina egena i hopp om att få en komentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render. och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10????? Mashemoto: Du gör framsteg. Selene: Jag gillar allt du gör inklusive denna! 9/10 :) Vilmerdaking: Tvivlar på att du gjort den, du brukar alltid placera ut text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render. och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10????? Jag lovar att jag har gjort den jag kunde bara inte hitta ett bra ställe att sätta texten. jag kan till och med säga hur jag gjorde den. först så tog jag en lila bakgrund och sen gick jag in på filter> återgivning> linsöverstrålning. och så hade jag bakgrunden och sen så la jag bara till en C4D render och sjusterade färgerna och la på okärpa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render. och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10????? En färg med Lens Flare och en render på. Alltså tre lager. Försök att vara liiite kreativare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 här e en jävligt snygg som jag har gjort fast med utan text och render. och snälla kan jag få en kommentar på den förr och den här, plz!!! 1-10????? men jag vet inte vad jag ska göra mer, kan inte du säga nåt jag kan göra för att göra dom snyggare!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 hade inget o göra....1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 http://img283.imageshack.us/img283/3908/popcopyta7.jpg =/ nah sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 en som jag gjorde lite snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.