Vixxec Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Det här har jag hållt på med lite mer än en vecka nu. http://i173.photobucket.com/albums/w80/Sebbe_01/AbstractSigcopy.png Kommentera gärna. najs, har du gjort 3dsaken själv eller är det en c4d? aregistrerad: jag har hållit på i ett år tror jag, (ifall jag va en utav dom duktiga såklart =) ) ps. för att ta bort filer som du har bifogat så går du till mina inställningar uppe i högra hörnet och så trycker du hantera bifogade filer och så finns alla dina bifogade filer på en rad som du enkelt kan ta bort. Redigerat 21 Mars 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 En gammal goding :) http://img263.imageshack.us/img263/3950/snbubbbezh3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Är det möjligt att söka efter sina bilder man lagt in i inlägg? Så man kan ta bort för att få mer plats. Cool snögubbe btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det här har jag hållt på med lite mer än en vecka nu. http://i173.photobucket.com/albums/w80/Sebbe_01/AbstractSigcopy.png Kommentera gärna. humm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Thx" Gjorde denna bakgrund idag. Tips på motiv? (N00B varning, Började med Photoshop för 2 dagar sedan) Redigerat 22 Mars 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Men kära nån. Om du började med photoshop för 2 dagar sen, så kan du absolut inte vara så duktig redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Men kära nån! Tänk att jag tydligen kan det! Kan föressten vara 3 dagar sedan också! Stämmer det bättre in nu då? >.< Redigerat 22 Mars 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 abow, fett längesen man höll på med PS xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Men kära nån! Tänk att jag tydligen kan det! Kan föressten vara 3 dagar sedan också! Stämmer det bättre in nu då? >.< Nämen lyssna, så där bra kan du knappast vara, bevisa det...Ta en print screen på din lager på photoshop. Och, sen nu om du har gjort den, varför har du en sån himmla ful ava da ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Eftersom bakgrunden kanske var klar och han tagit en stjärn elelr dot brush och tryckt lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Eftersom bakgrunden kanske var klar och han tagit en stjärn elelr dot brush och tryckt lite här och där. Ja, kanske det.Men har man hållt på med photoshop så kan man knappast så mycket om programmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Eftersom bakgrunden kanske var klar och han tagit en stjärn elelr dot brush och tryckt lite här och där. Kan inte ta Print. Jag sparar mina bilder i JPEG, där inte lager sparas när man öppnar dem i Photoshop. Avan gjorde jag första dagen. Det är troligtvis orsaken! Dessutom är det lättare att göra en bakgrund än en hel ava! Yoadee har helt rätt! Jag har Brushat fram bilden. Jag började med en helt vit bakgrund och sedan brushade. Redigerat 22 Mars 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.