Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Den var väldigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Svadilfare gör bara som dom säger. Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån. Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif Mm håller med Vappol du behöver bara göra en sådan liten grej för att bli trodd. Redigerat 6 April 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Här kommer en ny, faktiskt ganska nöjd :cool: bättre än dom förra, vad får den för betyg??? Gjorde 15 st olika :lol: här är 5 av dom :) Redigerat 6 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Du blir bättre och bättre.. Men texten borde fixas till lite.. och så undrar jag vad du använde för tools.. 5/10 förresten :) Redigerat 6 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Du blir bättre och bättre.. Men texten borde fixas till lite.. och så undrar jag vad du använde för tools.. Färgtoning. 1. gjorde ett lager med lite snygga förgtoningar. 2. ett till > tryckte på ctrl+L valde det lager jag nyss gjort. 3. I fönstret lager tryckte jag få "läge" och valde något snyggt läge så att lagrena blandades på olika sett. 4. skrev SpelEric där jag ville ha texten. Redigerat 6 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 vad får den för betyg? Jag editerade in ett betyg innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Tycks om avan? Ge gjärna tips som kan göra det bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Igen va? strunt samma. vad för tools använde du? Färgtoning. 1. gjorde ett lager med lite snygga förgtoningar. 2. ett till > tryckte på ctrl+L valde det lager jag nyss gjort. 3. I fönstret lager tryckte jag få "läge" och valde något snyggt läge så att lagrerna blandades på olika sett. 4. skrev SpelEric där jag ville ha texten. Jag fattar inte riktigt... Färgtoningar är ju raka, inte cirkel formade. 1. tryck på färgskala. 2. välj vilken färg skala du vill ha, under knapen där du väljer vilken färgskala du vill ha står det form, just nu står det linjär men tryck på lilla pilen som pekar nedåt och vlälj spiral. och sedan drar du en såndär "linje" så blir det spiraler med den färgtoningen. fattar du inte nu får jag väl försöka skicka ett screenshot :) Redigerat 6 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Quaked_Ess: Den var skit snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Jag har det lite svårt att lista ut vad du har gjort med rendern.. Vad gjorde du? 8/10 förresten.. @spelErik: Tack jag fattar nu jag glömde bort dem. :) Redigerat 7 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Ganska simpelt, men funderar på o lägga ut en tut. Tackartackar =) Fixade en till =) Redigerat 7 April 2007 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.