Noiseless Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare, kan du skicka en psd fil på dina bilder till mig? Skulle va schysst :) 9/10 på dem. Min första på ett tag nu.. Kanske inte så avancerad, men jag gillar den xD Vad är en psd, å hur skickar man sånna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 en psd är ett format du sparar dina bilder i, precis som gif, jpg osv. 1-10 på min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 psd är format du sparar bilderna i så du kan redigera dem senare i photoshop utan att lagrerna har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 här är en som jag gjort 100% i photoshop elements 4. 0% hemladdade brushes eller fonts. ganska nöjd. http://img224.imageshack.us/img224/6831/henrikbildsb2.jpg Vad gör man med elements igentligen? Är det något att ha eller räcker det med vanliga Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare, kan du skicka en psd fil på dina bilder till mig? Skulle va schysst :) 9/10 på dem. Min första på ett tag nu.. Kanske inte så avancerad, men jag gillar den xD Om du nu är så duktig borde du veta vad psd är... Men, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ingen som vill kommentera min bild? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag pimpade dezens lite :) Jag fick psd'n av han. använder fortfarande elements 4:a för att min dator är trasig. http://img129.imageshack.us/img129/2869/trevorpimpediu3.png här är en som jag gjort 100% i photoshop elements 4. 0% hemladdade brushes eller fonts. ganska nöjd. http://img224.imageshack.us/img224/6831/henrikbildsb2.jpg såklart är det sämre än cs2 fast det är ju billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) 1-10???? EDIT: Svadilfare jag vill beställa en banner av dig, men den ska vara i psd :) Redigerat 8 April 2007 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare, kan du skicka en psd fil på dina bilder till mig? Skulle va schysst :) 9/10 på dem. Min första på ett tag nu.. Kanske inte så avancerad, men jag gillar den xD Där avslöjar du dig. Dessutom tror jag att jag har sett en av bilderna på ett annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Ingen som vill kommentera mina "vackra" bilder? Svadilfare, hur blir det med bannern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 1-10???? EDIT: Svadilfare jag vill beställa en banner av dig, men den ska vara i psd :) Du är ny med photoshop eller? 4/10 Men du blir nog bättre ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 1-10???? EDIT: Svadilfare jag vill beställa en banner av dig, men den ska vara i psd :) Nej, ny är han inte, förr så var han ganska aktiv som bild-görare tror jag, eller så har jag blandat ihop med någon annan. Men jag tror han höll på med photoshop innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.