Gäst UAP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 här är en ny betyg sätt gärna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 http://img232.imageshack.us/img232/8805/fusion2pacfz2.jpg Lite ringrostig, då jag inte har använt PS på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 här är en ny betyg sätt gärna :D Texten passar ganska bra, men jag gillar inte det "sandiga" över bakgrunden. Sen så ser rendern lite ihoptryckt ut. Snygg ändå7/10 Fusion@ Häftig, om den inte skulle varit så tom... Gör större text så att det inte ser så tomt ut och lägg till någon detalj (som en blomma eller något) att fokusera på. Testa också att duplicera bakgrunden och sen sätta den framför rendern. Efter det kan du sudda med en soft brush över mitten av rendern (inte helt i kanterna) och kanske sänka opaciteten på lagret. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Meningen var att den typ skulle vara "clean". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Meningen var att den typ skulle vara "clean". Jo, men man behöver ändå något att fokusera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Min Senaste, håller fortfarande på att lära mig nya effekter. betyg sätt gärna. http://img166.imageshack.us/img166/4941/lairpl1.jpg Pixelstrecht är ungefär det tråkigaste man kan göra. Men för att vara av den sorten är den helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jaja, jag har inte hållt på med photoshop så mycket nu för tiden, men här kommer en smudge.. Vad tycks ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jaja, jag har inte hållt på med photoshop så mycket nu för tiden, men här kommer en smudge.. Vad tycks ? Snygg, men på tok för höga kontraster!Det är synd när du gör så snygga bilder men sen sabbar dem med fel blenings och konstiga färger... Testa gärna att byta fonten också, för en gångs skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Hur kan man göra så där fina bakgrunder, som ni har på era bilder? :) Redigerat 3 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 en ny komentera gärna:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Skulle vart snyggare om det inte skulle varit så stora färgskillnader liqufy lagret åt höger är ganska mörkt till skillnad till den på höger skulle kanske varit lite ljusare på vänstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 http://img457.imageshack.us/img457/5263/internetkopierapc4.gif Har inte gjort nån på åratal ;) Kommentera gärna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.