Gäst Punkmantic Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Varför använder du aldrig ditt namn? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Varför använder du aldrig ditt namn? -.-den här kunnde jag inte göra det på för den är med till en tävling på pwb och då skulle inte äns namn vara med på men jag kan lägga till om det nu blir bättre? :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Nädåå, jag litar på dig kompis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Den var snygg UAP. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de små rutorna, men det var iallfall innovativt. En jag slängde ihop med lite trevliga färger: http://i201.photobucket.com/albums/aa264/Baranoi/signaturvxt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Alldeles för simpel och tråkigt motiv, texten va ganska nice så det blev bara så lågt som 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Svårt att få den som jag ville och blev inte nöjd Gjord efter den mest populära guiden någonsin till GIMP? Har sett hundratals verisoner och din är inte bättre. Visst, bakgrunden är väldigt snygg. Men jag fattar inte vitsen med den pyttelilla rendern, det borde väl inte vara så svårt att slänga in något annat? Dessutom är fonten riktigt gräslig (för att inte tala om strecket under texten) och det röda som går tvärs över bilden blir antagligen snyggare om du använder en mer orange färg. 5/10 UAP: Den är riktigt snygg, jag har alltid velat lära mig göra sånna där blommor (Du får gärna länka till någonstans där man kan lära sig), men precis som baranoi sa vet jag inte vad jag tycker om de små rutorna. Sedan är texten uppe i vänstra hörnet inte så bra, men lite åt rätt håll är den i alla fall. Testa lite effekter. 8/10 Baranoi: Håller med Dezen, för tom och för tråkigt motiv. Effekterna på texten är snygga dock, även om fonten inte riktigt är i min smak. Sedan är ljuset i bilden riktigt trevligt. :) 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 den här bilden har jag gjort helt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 den här bilden har jag gjort helt själv Wow! Skitsnygg! Har du kopierat den från google? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag gjorde en flum bild med vår älskade Pac-Man... http://img182.imageshack.us/img182/7586/pacmanrh3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) http://uppladdning.net/bilder/blandat/3e31c2dc91451d81890338bd0020ef31.png den här bilden har jag gjort helt själv:p Redigerat 31 Juli 2007 av Cinze88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Snygg bild kraver :) den här bilden har jag gjort helt själv Wow! Skitsnygg! Har du kopierat den från google? -.- nej jag har inte kopierat den från Google utan jag har gjort den helt själv Redigerat 30 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Som sagt vill jag gärna ha kommentare på den här: http://i18.tinypic.com/5ytsges.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.