Aircondition Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jaja här kommer en ny bakgrund, använd den gjärna ^^Ehm, de flesta kör nog liiite högre upplösning. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 testade en tutorial med c4d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Gjorde åt min polare Rätt så najs, dock så är texten bland det värsta jag har sett, någonsin! @Kinaputt, och alla andra som laddar upp bilder också, använd fuskbugg FFS! http://www.fuskbugg.se Vet, han fick välja texten inte jag som valde .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 http://www.fuskbugg.se/pub/misc/Halo.gif Har tråkigt i mina insomnia svängar så då blir det ofta photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Nice. Du kommer nog vinna mkt fuskamynt om du tävlar i banner och Avatar tävlingar. Men öber Halo gubben blir Scanlinsen(stavning?) fyrkanter. Välkommen hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 @ Capa: Ganska bra, men jag tycker att den är för kladdig och för tom på högersidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Har inte använt photoshop på ett år så är inte helt van vid det än :) Fyrkanterna/pixlarna har ag gjort med Filter -> Pixelate -> Mosaic... Kan tyvärr inte säga vad det är på den svenska versionen. Jag kan även ta requests föresten om det är någon som vill ha en avatar eller något kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Redigerat 9 December 2007 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Kommentarer? :rolleyes: Vet att texten inte var så bra, men övrigt? http://img233.imageshack.us/img233/9461/teamfortress2soldiermw2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Gillar den Min uppgraderade avatar 1-10? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Snyggare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Fortsätt i den stilen, öva på dom så de blir bra, thumbs up på den! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.