Chainsawkitten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Fett nice där! jag gillade text snittet oxå fast det var lite svårt att läsa xPHar inget typsnitt... (utom på sista). Redigerat 26 Mars 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 http://sixpop.com/images/file/84145384.jpg forum design. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag föredrar svart/grått + rött och inte svart/grått + blått, men det är väl bara jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 nja, det var ju en request där han ville ha svart/blått/silver. så dt finns inte mkt jag kan göra åt det. =p vad tycker ni bortsett från färgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Gjorde en,1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 7/10 inge direkt motiv men as cool !! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Gjorde en,1-10? ganska snyggt med formerna men tycker inte om att du bara använder fractals, testa att använda skärpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ja, de är verkligen riktigt härliga att använda. Särskilt text är roligt =) Text med mus = Pain in the ass. EDIT: BTW, menar du bild eller "bild" (avslutsdikt). EDIT2: Värmde verkligen. Känns bra när man får positiv kritik av någon som man vet kan rita =P Det värmer inte precis när små n00bs, som säger "Amazing!! 9/10!" till allt de ser, att det är bra =P (Jag säger inte att medlemmar på detta forum är n00bs, du är ju trots allt den enda som kommenterat hitills >_>, men att de medlemmar som svarat på tidigare trådar på andra forum varit det.). Jag vill verkligen ha en ritbräda så jag kan photoshopa på riktigt. :) Jag menade dikten där i slutet, det var liksom grädden på moset, löken på laxen osv. Och ta åt dig av kommentaren, jag brukar inte kommentera saker som inte är riktigt, riktigt bra. GJ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Det var ju ett tag sen jag skapade siggs. Redigerat 29 Mars 2008 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Min nya Ying & Yang avatar :huh: <------ :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Länge sen nu XD Ett stycke emo-bild, kommentera och betygsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Länge sen nu XD Ett stycke emo-bild, kommentera och betygsätt! Tycker att den ser rätt glad ut. Lite mer dyster kunde du väl gjort den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.