Arako Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Testade lite nya grejer i Photoshop idag, det här är den bästa "Affischen" jag har gjort på länge. Det som står på bilden är endast på hittat då jag behövde ett motiv :D menar du verkligen att du hittade på vad det skulle stå? :o anyway, texten passar inte in Redigerat 18 Juni 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Hitta på hitta på, STARGATE SG-1 är ju en serie. Men jag tog bara ett motiv jag kunde hitta. Tack för feedback i alla fall. Vad/Vilken text är det som inte passar in? Motivera. Här kommer några till bilder jag nyss gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) all text egentligen, fonten passar inte bra till bakgrunden för övrigt så är dina bilder lite tråkiga, använd lite stocks och renders och fler färger, du använder alltid blå. Redigerat 18 Juni 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag gillar blå, färgen har inget med att göra, det är hur du ser på blå :D För övrigt, vad är stocks och renders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 en render är en ut klippt bild och en stock är typ... rendern på sin original bakgrund. btw så blir det jävligt tråkigt med bara 1 färg, blanda lite färger så blir det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 för mycket sharpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Hmm, ångrar stort att jag inte rört PS på så länge, Arako och Attityds bilder är ju bara underbart snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling. Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =) §1 §3.2 §3.9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling. Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =) §1 §3.2 §3.9 HAHAHAHAHAHAHAHHA! felot, asg :lol: onT: haha, lol. fråga mej nte varför jag la upp denna bilden ;) antagligen för att jag typ endast redigerar mina egna bilder som jag tagit och i princip suger på att göra sånnadär snygga avatarer och banners som alla andra här kan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Var ett tag sen jag sände in en bild http://img35.imageshack.us/img35/5062/hallou.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling. Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =) §1 §3.2 §3.9 Jag märker att du inte har jobbat så mycket med grafik... och btw använder jag aldrig text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.