Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Testade lite nya grejer i Photoshop idag, det här är den bästa "Affischen" jag har gjort på länge.

 

Det som står på bilden är endast på hittat då jag behövde ett motiv :D

 

post-86420-1245344371_thumb.jpg

menar du verkligen att du hittade på vad det skulle stå? :o

 

anyway, texten passar inte in

Redigerat av Arako
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hitta på hitta på, STARGATE SG-1 är ju en serie. Men jag tog bara ett motiv jag kunde hitta.

 

Tack för feedback i alla fall.

 

Vad/Vilken text är det som inte passar in? Motivera.

 

Här kommer några till bilder jag nyss gjort.

 

post-86420-1245362668_thumb.jpg

 

post-86420-1245362671_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

all text egentligen, fonten passar inte bra till bakgrunden

 

för övrigt så är dina bilder lite tråkiga, använd lite stocks och renders och fler färger, du använder alltid blå.

Redigerat av Arako
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling.

 

Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =)

 

§1

§3.2

§3.9

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling.

 

Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =)

 

§1

§3.2

§3.9

HAHAHAHAHAHAHAHHA! felot, asg :lol:

 

 

onT: haha, lol. fråga mej nte varför jag la upp denna bilden ;)

antagligen för att jag typ endast redigerar mina egna bilder som jag tagit och i princip suger på att göra sånnadär snygga avatarer och banners som alla andra här kan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling.

 

Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =)

 

§1

§3.2

§3.9

Jag märker att du inte har jobbat så mycket med grafik... och btw använder jag aldrig text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...