UPO Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Jag skulle inte kunna få lite kommentarer på min bild också? http://i36.tinypic.com/2cig275.jpg Jag tycker den ser fin ut:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Jag skulle inte kunna få lite kommentarer på min bild också? http://i36.tinypic.com/2cig275.jpg Lite ljus, du förlorar mycket detaljer som skulle gjort den snyggare med allt det vita ljuset. Annars bra och unik Jag skulle inte kunna få lite kommentarer på min bild också?Jag tycker den ser fin ut:) @ Upo: lite för mycket skärpa / pixlat på sidorna om rendern. annars bra färg och blendat Redigerat 6 Oktober 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Jag tycker den ser fin ut:)Svårt att hitta någonstans att fokusera tycker jag. Mycket detaljer och man ser inte riktigt vad som är vad. Det kan vara coolt, men då måste man veta var man ska ha blicken. Sen så ser det ut som om texten försöker gömma sig. Du är bra på effekter och färger, men djupet och ljuset i bilderna kan bli mycket bättre. Också texten förstås... Att min bild ser ljus ut kan bero på att jag har min skärm på 50% ljusstyrka. Fast det är förstås lika mycket vitt i alla fall, tror nog du har rätt i det Exorz. Redigerat 6 Oktober 2009 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 första bilden på nån månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 första bilden på nån månad.Ajj, det var inga snygga effekter. :cry: Inte tillräckligt snygga alls för att ta upp en så stor del av bilden. Sen så är inte färgerna sköna att titta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 http://i35.tinypic.com/w1fsxy.png 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 3/10 Gubben sticker liksom ut, om man tittar på håret så ser han inklippt ut. Titta på texten, den har dålig kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 första bilden på nån månad.Ajj, det var inga snygga effekter. :cry: Inte tillräckligt snygga alls för att ta upp en så stor del av bilden. Sen så är inte färgerna sköna att titta på... Ta upp så stor del utav bilden? Det är en stock med lite olika stuff på bara, du klagar på c4d'sen då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 första bilden på nån månad. Ajj, det var inga snygga effekter. :cry: Inte tillräckligt snygga alls för att ta upp en så stor del av bilden. Sen så är inte färgerna sköna att titta på... Ta upp så stor del utav bilden? Det är en stock med lite olika stuff på bara, du klagar på c4d'sen då alltså? Ja eller så var bakgrunden dålig från början. Som det är nu så tar gubben du har fokus på upp en väldigt liten del av bilden. Då lägger det höga krav på hur resten av bilden ser ut. Det du gjort där i bakgrunden skulle fungera om det varit på en liten del, så att man inte ser så mycket detaljer, men över en så stor yta blir det bara fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Blev ganska nöjd med den här! 0-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Mina nya enkla avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 http://i34.tinypic.com/2mhesti.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.