Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild

Autobahn

Rekommendera inlägg

• Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag skulle inte kunna få lite kommentarer på min bild också?

http://i36.tinypic.com/2cig275.jpg

Lite ljus, du förlorar mycket detaljer som skulle gjort den snyggare med allt det vita ljuset. Annars bra och unik

Jag skulle inte kunna få lite kommentarer på min bild också?

Jag tycker den ser fin ut:)

@ Upo: lite för mycket skärpa / pixlat på sidorna om rendern. annars bra färg och blendat Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den ser fin ut:)

Svårt att hitta någonstans att fokusera tycker jag. Mycket detaljer och man ser inte riktigt vad som är vad. Det kan vara coolt, men då måste man veta var man ska ha blicken. Sen så ser det ut som om texten försöker gömma sig.

Du är bra på effekter och färger, men djupet och ljuset i bilderna kan bli mycket bättre. Också texten förstås...

Att min bild ser ljus ut kan bero på att jag har min skärm på 50% ljusstyrka. Fast det är förstås lika mycket vitt i alla fall, tror nog du har rätt i det Exorz.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första bilden på nån månad.

Ajj, det var inga snygga effekter. :cry:

Inte tillräckligt snygga alls för att ta upp en så stor del av bilden. Sen så är inte färgerna sköna att titta på...

Ta upp så stor del utav bilden? Det är en stock med lite olika stuff på bara, du klagar på c4d'sen då alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första bilden på nån månad.

Ajj, det var inga snygga effekter. :cry:

Inte tillräckligt snygga alls för att ta upp en så stor del av bilden. Sen så är inte färgerna sköna att titta på...

Ta upp så stor del utav bilden? Det är en stock med lite olika stuff på bara, du klagar på c4d'sen då alltså?

Ja eller så var bakgrunden dålig från början. Som det är nu så tar gubben du har fokus på upp en väldigt liten del av bilden. Då lägger det höga krav på hur resten av bilden ser ut. Det du gjort där i bakgrunden skulle fungera om det varit på en liten del, så att man inte ser så mycket detaljer, men över en så stor yta blir det bara fult.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...