Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild

Autobahn

Rekommendera inlägg

(Adult)http://i23.photobucket.com/albums/b351/Mil...eTWo-THEEEE.png(Adult)

Klepp ut henne med pentool, dock blev hon väldigt dåligt utklippt i håret, första gången jag använde pen tool på det viset dock ;) sen gjorde jag helt ifärgad svart och gjorde som de dära iDance iPhone iPod bilderna.

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Milixi/Others/Ipodvector2.jpg

Använde Pentool igen men denna gång för sladden, det är verkligen ett universellt verktyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skulle jag kunna få kritik på denna?

Tog fel bild rätt är den utan text

Den undre bilden var riktigt snygg:) dock så gillade jag inte den övre pga den fula texten

blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;)

post-42477-1255725966_thumb.jpg

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;)

Två ord: Ljus, färg.

Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild.

Gillar inte att du säger att man -alltid- ska göra vissa saker, beror ju precis på vilken typ utav bild du arbetar med och hur du vill ha den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men orkade inte då den blev sån fail..

aja bättre?

post-42477-1255731300_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aja men orkade inte då den blev sån fail..

aja bättre?

Mmm, mörkare blev den iaf, då ser man ljuset omkring henne men hon hoppar mer ur bilden nu, testa ta bort effekten på henne och sätt den bara på bakgrunden, borde gå

...
Väldigt hackig pentool linje, använd mindre brush också när du gör det, stimulera tryck är bra, men du måste veta hur långt du ska dra pentool så det blir snyggt med stimulera tryck. Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...