ExorZ Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (Adult)http://i23.photobucket.com/albums/b351/Mil...eTWo-THEEEE.png(Adult) Klepp ut henne med pentool, dock blev hon väldigt dåligt utklippt i håret, första gången jag använde pen tool på det viset dock ;) sen gjorde jag helt ifärgad svart och gjorde som de dära iDance iPhone iPod bilderna. http://i23.photobucket.com/albums/b351/Milixi/Others/Ipodvector2.jpg Använde Pentool igen men denna gång för sladden, det är verkligen ett universellt verktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/parrotbomb09.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) awwwwwwwwwwwe Redigerat 16 Oktober 2009 av kimen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 awwwwwwwwwwweåhhh, den var najs. älskar vattnet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Skulle jag kunna få kritik på denna? Tog fel bild rätt är den utan text Redigerat 16 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 awwwwwwwwwwweåhhh, den var najs. älskar vattnet :D Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Skulle jag kunna få kritik på denna? Tog fel bild rätt är den utan text Den undre bilden var riktigt snygg:) dock så gillade jag inte den övre pga den fula texten blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;) Redigerat 16 Oktober 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;)Två ord: Ljus, färg.Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;)Två ord: Ljus, färg.Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild. Gillar inte att du säger att man -alltid- ska göra vissa saker, beror ju precis på vilken typ utav bild du arbetar med och hur du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;)Två ord: Ljus, färg.Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild. aja men orkade inte då den blev sån fail.. aja bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) blev cp vet inte ens hur jag ska få rendern att smälta in mer med bakgrunden, länka gärna nån tut på det;) Två ord: Ljus, färg. Använd adjustment layers, och lightning effects, lens flares, brushes. Man ska alltid finslipa sånt i slutet på en bild. aja men orkade inte då den blev sån fail.. aja bättre? Mmm, mörkare blev den iaf, då ser man ljuset omkring henne men hon hoppar mer ur bilden nu, testa ta bort effekten på henne och sätt den bara på bakgrunden, borde gå ...Väldigt hackig pentool linje, använd mindre brush också när du gör det, stimulera tryck är bra, men du måste veta hur långt du ska dra pentool så det blir snyggt med stimulera tryck. Redigerat 16 Oktober 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.