pollenallergi Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Eller istället för mitt första förslag göra ett nytt eget skin, de här är ju tråkiga Ipb original skin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Små buggar hittar jag allt =). Men varför klockan nio ? Då man sitter mest vid datorn -_______- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag önskar att admin kunde fixa skinen så att vi med geco baserade webblässare kan se biten till vänster också. Ps. Scrollbaren går bara åt höger. En funktion som jag har längtat efter som äntligen är här är att när man infogar en smiley så hamnar den vid insätningspunkten, inte i slutet på meddelandet. På tal om det, så vore det kul att slippa ändra storlek på smilefönstret för att kunna se smileserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 henke37: Klurigt.. sidan görs och anpassas för IE, FireFox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 En annan sak som jag skulle vilja att det funkade.. Bilderna man använder [/ img] kod på.. De funkar inte längre, och inte om man lägger upp en länk med en bild heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ALLT det här nya äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag kan se FuskaMynt och FuskaRank vid inlägg och jag använder FireFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag andvänder Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag kan se FuskaMynt och FuskaRank vid inlägg och jag använder FireFox Funkar med IE också. Allt utom Inlägg syns. (Vilket är bra för att minska spam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Asså, herregud! Kan ni inte vänta med att säga alla saker som fattas tills (antagligen) Söndag då admin (beräknas) vara klar med uppgraderingarna, så slipper vi allt spam osv ;) Vad tycker ni? Fast om jag ska vara ärlig så har jag vant mig vid vanilla coke ganska rejält, tycker nästan det är det bästa skinnet :P Men en nackdel finns, och det är när den visar alla "topic", då det är för stora mellanrum mellan alla ämnen, och att man ser inte om ämnerna är "lästa" eller inte lästa och om det är nya inlägg osv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ja kan inte se mine inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ja kan inte se mine inlägg! Säkert en del i att förhindra spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.