Xynthiar Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ärligt talat Admin så har sidan bara blivit sakta. men den är ju snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ärligt talat Admin så har sidan bara blivit sakta. Jag vet! :P Men den är sakta (och meningan var att den skulle bli snabb). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ärligt talat Admin så har sidan bara blivit sakta. Men asså....Han är ju inte klar med alla uppgraderingar än... Jag tycker själv att den går assnabt jämnfört med innan, bara ett klick och man är inne på länken på 0,3 sekunder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ja, det är snabbare, helt klart.. Har börjat vänja mig vid det "Vanliga" skinnet nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ja, det är snabbare, helt klart.. Har börjat vänja mig vid det "Vanliga" skinnet nu.. Ser inga svårigheter med denna skinnet eller något annat. Jag tycker också det går snabbare på sidan nu. 0.1179sec tog det för mig att ladda in detta ämne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 varför går det inte att se hur mycket fm jag har på banken eller är fm borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 (redigerat) den är kort sagt snabbare och snyggare!! :P det står föresten inte hur många fusk jag har skickat in ;) Redigerat 28 Januari 2005 av Falconeric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Det står inte hur många FM man har i banken!! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Det står inte hur många FM man har i banken!! :huh: många som har sagt det ja :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Men jag har en fråga... Kommer du ha kvar GB:erna, admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Men jag har en fråga... Kommer du ha kvar GB:erna, admin? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Men jag har en fråga... Kommer du ha kvar GB:erna, admin? Jag tror nog han menar gästbökerna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.