nebbig Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 hahahah, köpa för 25 spänn, ALDRIG I LIVET!!! vad har de gjort för oss? var får man blåa droppar... kan ju käna pengar på det... hehehehe pengarna i egen ficka! Jag trodde aldrig jag skulle få höra någon levande varelse säga något så här idiotiskt, men se där, Xade spränger gränserna åter igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Dom som vill sälja kan ju få göra det, dom som vill köpa får det. Bara inte någon tvingas göra något av dom! Själv bryr jag mig inte om det... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 hahahah, köpa för 25 spänn, ALDRIG I LIVET!!! vad har de gjort för oss? var får man blåa droppar... kan ju käna pengar på det... hehehehe pengarna i egen ficka! men xade förfan.... du borde vara tacksam att du har de t så bar som du har det och försöka hjälpa dom som inte har det lika bra som dej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 hahahah, köpa för 25 spänn, ALDRIG I LIVET!!! vad har de gjort för oss? var får man blåa droppar... kan ju käna pengar på det... hehehehe pengarna i egen ficka! men xade förfan!!!.... du borde vara tacksam att du har de t så bar som du har det och försöka hjälpa dom som inte har det lika bra som dej, tänk dej om du bodde i en liten hydda ute i öknen skulle inte du vilja att folk hjälpte dej så att du kunde få vatten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 men Xade är bara ett wannabe eggo han vill bara visa sig tuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Vi fick också sälja blå droppar...(1/10 köper) Hellre sälja polka grisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 hahahah, köpa för 25 spänn, ALDRIG I LIVET!!! vad har de gjort för oss? var får man blåa droppar... kan ju käna pengar på det... hehehehe pengarna i egen ficka! Allvarligt talat, tror du att jag skulle göra nåt sådant... så lågt sjunker inte ens jag! Men jag tror inte jag skulle köpa, min familjs pengar kommer från snålhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Gör det då ;) Vi sålde det och vi tjänade pengar och pengar gick till fattiga barn som inte har vatten? Jag fattar inte? VAD f*n GNÄLLER MI OM?! Vill ni inte ha en j*vla droppe så köp inte en j*vla droppe.. Tack till alla som köpte och hjälpte våran klass samt andra barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 håller med Manga master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Går pengarna till välgörenhet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Vetifan. Är du någon som köpt sånt här grejs ännu ? Jag tycker det låter mycket bättre att skänka en större summa istället, och inte få en blådroppe att hålla reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Fuel....har du inte läst i tråden elr är du allmänt pantad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.