zkAro Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Fredagen Den 13:e, den nyaste som kom ut detta året. Grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Fredagen Den 13:e, den nyaste som kom ut detta året. Grymt bra!Äh, den var inge bra tycker jag :P Bästa filmen är... kopps. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 ok jag har ändrat mig. "Den Gröna Milen" är min favorit film.Fy fan vad hemsk den är,satt med en klump i halsen nästa hela filmen hade jag varit tjej hade jag garanterat grinat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Den är riktigt bra! I Walk The Line är bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Såg Den Gode, Den Onde och Den Fule för ett tag sen mitt i natten, fan i helvete var bra den är. Så bra att jag var tvungen att göra avatar av den. Nån som sett Crash, förresten? Kom på att den också är så bra att man inte vet man ska ta vägen, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Den är riktigt bra! I Walk The Line är bra ;) Äsch, den är ju bara en medelmåttig 70-talsfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Waking Life Into the Wild I walk the line the hurricane im not there måste vara favoriterna faktiskt. hoppas dem gör en bild om bilbo (60 år innan i sagan om ringen filmera :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 I walk the lineInte du också! :P Av alla filmer gjorda på 70-talet är den ju bland de tråkigaste xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 (redigerat) I walk the lineInte du också! :P Av alla filmer gjorda på 70-talet är den ju bland de tråkigaste xD Jag antar att de menar "Walk the Line", filmen om Johnny Cash med Joaquin Phoenix som Cash och Reese Witherspoon som June Carter. För det är ju faktist en jävla bra film. Redigerat 12 September 2009 av DeLarge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 I walk the line Inte du också! :P Av alla filmer gjorda på 70-talet är den ju bland de tråkigaste xD Jag antar att de menar "Walk the Line", filmen om Johnny Cash med Joaquin Phoenix som Cash och Reese Witherspoon som June Carter. För det är ju faktist en jävla bra film. Walk The Line ja, men de är ju två olika filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Såg Den Gode, Den Onde och Den Fule för ett tag sen mitt i natten, fan i helvete var bra den är. Så bra att jag var tvungen att göra avatar av den. Nån som sett Crash, förresten? Kom på att den också är så bra att man inte vet man ska ta vägen, liksom. Crash är bra, om det är den med Ludacris? - Man måste tänka lite i filmen, svårt att hänga med. Men annars är den kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Såg The Godfather precis. Redigt grym film :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.