Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 JAMES BOND GOLDENEY 007!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag säljde mitt n64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 BANJO-KAZOOIE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 det finns företag som säljer både nya och använda spel till n64. LÄNK: http://www.gameshop.se/ Här finns det n64 spel nya och gamla :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Köp Banjo kazooie eller banjo tooie eller köp båda.Jag har kalarat båda spelen så om du fasnar på nåt man MÅSTE göra för och klara spelet kan jag hjälpa dig på båda.(Dåligt att dom slutat tillvärka alla spel och grejer utom till Game Cube. Jag fick mit Banjo Tooie Och Paper mario begangnat vet inte om jag fick fler begangnade spel. När dom slutade sälja N64 spel fick jag slita som ett Dj ur för att lyckas få ett Banjo Tooie det försviner snapt om man inte köpper det fort så skynda när du har chansen!). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Köp lätt banjo spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Banjo spelen är roliga. Dock har jag inte spelat mycke Banjo Kazoie men har varvat Banjo Tooie flera gånger. Tooie rekommenderar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 jag skulle nog satsa Banjo spelen om du väljer mellan de fyra spelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Om du ska köpa ett roligt spel till N64 köp Donkey Kong 64!! Det roligaste spelet lät. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 kirby 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg