Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 JAMES BOND GOLDENEY 007!!!!!!!!!!!!!!
Venom Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 det finns företag som säljer både nya och använda spel till n64. LÄNK: http://www.gameshop.se/ Här finns det n64 spel nya och gamla :kung:
Gun Guy Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Köp Banjo kazooie eller banjo tooie eller köp båda.Jag har kalarat båda spelen så om du fasnar på nåt man MÅSTE göra för och klara spelet kan jag hjälpa dig på båda.(Dåligt att dom slutat tillvärka alla spel och grejer utom till Game Cube. Jag fick mit Banjo Tooie Och Paper mario begangnat vet inte om jag fick fler begangnade spel. När dom slutade sälja N64 spel fick jag slita som ett Dj ur för att lyckas få ett Banjo Tooie det försviner snapt om man inte köpper det fort så skynda när du har chansen!).
Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Skrivet 26 April 2005 Banjo spelen är roliga. Dock har jag inte spelat mycke Banjo Kazoie men har varvat Banjo Tooie flera gånger. Tooie rekommenderar jag.
¤west¤ Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 jag skulle nog satsa Banjo spelen om du väljer mellan de fyra spelen :)
Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Om du ska köpa ett roligt spel till N64 köp Donkey Kong 64!! Det roligaste spelet lät. :D
Rekommendera inlägg