Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 konsitgt nog vet jag ingen som har anoroxia, onödigt att banta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 exakt! men oftast är det inte hälsosamt att väga alldeles för lite eller mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag känner ingen som har det, men det är många som tror/trott att jag har det... Samma här. En del tror jag har det, för jag blir bara smalare och smalare när jag växer på längden. Som ett gummiband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 åå, jag önskar jag vägde mer, jag har alltid varit relativt smal, det är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag är ca. 160 cm lång och väger ca. 43 kilo, det är ca. 17 på BMI. Jag väger alltså för lite. Men jag är nöjd med min vikt. Iofs är jag lite lång för min ålder, men men. En i min klass är ca. 170 cm och väger ungefär 60-70 kilo, och hon är 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag måste nog gå ner typ 5 kilo.... Magen e lite för stor just nu... (Nu är jag 153 cm lång och väger 55 kg. IBM = 23.5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 gnäll inte, du kunde vart för smal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 BMI= 19,6 Men tänk såhär, dom som e vältränade måste ha höga BMI. för muskler väger mer än fett.. Så dom som har högt BMI kanske igentligen bara e vältränade som tusan? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag är rätt vältränad, men har nästan inget fett... får bli mer McDonalds alltså... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag är väl vältränad antar jag, iaf väldigt vältränad för en 11 åring, men min BMI är ändå bara på 17. Så då är jag för liten bara för min längd som är normalt i min ålder. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Bmi: 17.9 och jag är vältränad jag har ca 3-4 träningar i veckan plus att jag ofta är ute och tränar Innebandy och fotboll. Jag är 1.53 lång och väger ca 42 Fast då kommer jag gå upp 1-2 kilo i veckan för det är 3 av mina favoritträtter 3 dagar denna vecka som följer. :) Fast jag skulle vägt nått kilo mer om jag inte hade magsjuka och gåt ner 3 kilo för typ 4 och en halv månad sedan. Redigerat 30 April 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.