Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Varför? det har hänt efter att Admin ändrade på sidan! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Nä den är otroligt snabb kanske din data som är lite seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Hoppas det. Tack för svaret! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;) knappast ibland :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;) Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hanr är ironisk och menar kanske att den stannar ofta.... själv tycker jag sidan blivit bättre speciellt albumfunktionen är bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Och när detta händer, så försvinner ibland även texten.. som man har skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Aldrig hänt mig....fast å andra sidan var jag offline större delen av tiden då sidan gjordes om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Seg är den väl inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jo, och det är den fortvarande.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jo, och det är den fortvarande.. <_< Tycker jag med.Den är lite seg ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.