frenzzzy Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 hmmm asså jag fattar inte typ alla säger testa mitt och så vidare men inga har ju länkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<---lite måga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 altså jag syftade inte på min egna länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 *altså* *kolat* *snygt* Liksom, nån behöver öva stavning... Föresten, ingen behöver posta länk här...Man kan bara berätta om sitt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Hmm jag trodde det här va om RPG-Maker och Game-Mamker inte nån j*vla stavnings lektion! <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Mm, håller med, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag satt vid modem internet och den var för stor. Ps, gå inte off topic, svär inte och sluta kränka, det är mot reglerna, och varför Moderatorerna eller admin inte bryr sig kan ingen göra åt. Tro mig, jag har försökt, dom säger bara "Bry dig inte" eller "Det får du reda ut själv" Men iaf så var det bara en demo men ska fortsätta och bränna det o sälja för 5 spänn som går dels till en sida som snart ska födas. Och lite går till tillverkaren "Jag =D". Så ha de bra =D //Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 snakar du om dit eget spel eller formulera lite bätre tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 snakar du om dit eget spel eller formulera lite bätre tack Ja jag pratade om mitt.. Sorry om ni inte fattade, ska bättra mig. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Men ska du sälja din demo för 5 kr? Varför bara inte lägga upp det om det bara är en DEMO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce. Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts). Eric H, Där har du helt fel. Ett demo måste inte vara att man bara går runt... Demo är en förkortning av ordet demonstration. Man demonstrerar spelet. Då går man inte bara runt, man får testa på funktionerna! Sluta vara så uppkäftig dessutom när du har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 LoL, alla (nästan alla insåg jag just) vet ju att ett demo inte betyder att man bara kan gå runt. Och det måste tillexempel inte vara "Ett" demo, det kan vara flera. Som sagt betyder det demonstration, man demonstreran något. Så jag kan ha ett demo i grafik, ett i ljud, och ett i story... Tillexempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.