Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Hur kan man döda sin familj på Snabbaste sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Få din familj att gå nära varann utomhus. Pausa spelet. Bygg väggar runt dem. Sätt saker runt dem (ha på move_objects on) + RAKETER!!!! Sätt simarna att skjuta dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 jag har inga raketer på mitt Sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jag har inga raketer på mitt Sims Sätt dom i en pool då och ta bort stegen sen, dör innom 24 timmar tror jag. snabbast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 VARFÖR vill du döda dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 VARFÖR vill du döda dom? Jag hade tänkt att bygga en Kyrkogård med Gravar och spöken och blommor!!Dont spook to me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Man kan väl köpa gravstenar, har jag för mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Inga gravstenar finns att köpa. Ta bort sängar, kylskåp, WC, allt och sen snabbspolar du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Dör barnen kvinnorn eller Männen först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Om du vill döda någon så kan du låta dom svälta eller om ditt barn är en tonåring så kan du trycka på tidningene eller dator och sedan på hitta egen lya. Eller så kan du fixa en pool och låta dom simma tills dom DÖR!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Snabbaste sättet är väl egentligen att stänga in hela familjen i ett rum med ett kylskåp, två spisar och två grillar. Sedan låter du en vuxen sim utan matlagningspoäng försöka laga mat många gånger tills det börjar brinna. Viola, så har du några dekorativa gravstenar att placera ut i trädgården. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Stäng in dem i poolen och snabbspola. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg