Light Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Vilken är den bästa bok du läst ? Kan ni rekomendera något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 gillar du fantasy kan jag massvis gör du inte det så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Gillar för det mesta nått i stil med Harry Potter/Sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Läser en ganska gammal bok som heter Jurtjykyrkogården eller nå't... Är så (PIP) läbbig! Den finns även som film, men jag får inte se den... ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Isåfall kan jag rekommendera nån av Eddings böcker. Han har skrivit ett flertal serier (en serie= 5 böcker) blandannat Sagan om Mallorea och Sagan om Belgarion. Gå in på Cdon eller nån bokus eller nån annan sida och sök på eddings så får du se!!! Böckerna är enligt mig det bästa som går att få tag på inom fantasy-genren!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Läs boken "Alkemisten". Den är väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ifall du gillar Nordisk mytologi ska du läsa Alvprinsen och uppförljaren Alvkungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Annars kan du läsa min bok"Moon Wars"fast den kan du ju ej läsa för det finns bara ett exemplar av den :D hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Harry Potter och fången från Azkaban. Harry potter och den Flammande Bägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) Iron Maiden: Scream For Me Sweden! Redigerat 15 Februari 2005 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ALLA Dragon ball böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Redan på kläderna kan man se vem personen är. Och det är bra. Klädstil är personlighet. Men om alla skulle få klä sig exakt hur dom vill, kan jag ju f*n ränna till skolan naken, men raggsockar och ett jungel löv framför underlivet. Är det inte pocket aja du får tycka som du vill men jag trodde vi menar utan pratbubblor och sånt men aja kör till.Gillar också alla DragonBall böcker och Fröken europa och alla harry potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.