mulle 9 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? Nej inte alls köp nfsu2 i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) NFSU1/2 Burnout 3 och Flatout tror jag ska vara bra... Redigerat 12 April 2005 av Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Burnout 3 Takedown är det bästa bil spelet som finns :cool: Det tyckte jag också en tid men det klarar man ju så lätt, så man blir fort trött på det. Gran Turismo 4 är mycket bättre än B3. <{POST_SNAPBACK}> GT 4 e också bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Risso Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? :cool: Jag tycker att NFSU 2 är J*ÄVLIGKT BRA!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? midnight club 3 dub edition den är grymm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Need For Speed Underground 2 är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag vill ha tag på något nytt och riktigt bra bilspel. Vilket ska jag köpa? Är ex. Burnout3 och Flatout bra? ja dom är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobuz Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 need for speed underground det finns att man ska sladda mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Snälla Nfsu2 e kasst och flatout e kasst men Burnout 3 e roligt men man tröttnar men GT4(Gran Turismo 4) e det bästa som finns bara fatta det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 eller varför inte Midnight Club 3:DUB Edition? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 need for speed underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Burnout 3!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg