Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jaså, de är vi :huh: ta inte åt dig mem du e inte en av oss oss är de som kämpat, rika, smarta, bra betyg osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Nej man kan inte ge alla 5 miljoner var i hela världen man får kämpa själv om man vill ha pengar fast inte att man ska behandla dem rika värdare än dem fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jaså, de är vi :huh: visstvisst :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jaså, de är vi :huh: hehe är jag en av "oss" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Detta är rättvist tycker jag ! Om invandrare gör brott varken från USA tyskland england så ska den få straffas i sitt eget land därför här är det för dålig straff !. I Irak har jag hört att man blir piskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag vet att man kan bli halshuggen som straff nere i irak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Själva grundtanken i kommunism är ju alldeles underbar men sedan så utvecklades ju grejen till någon väldigt orättvist som många har fått lida för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Detta är rättvist tycker jag ! Om invandrare gör brott varken från USA tyskland england så ska den få straffas i sitt eget land därför här är det för dålig straff !. I Irak har jag hört att man blir piskad. se det så här:du blir lurad av några "killar" din s.k. "kompis" känner. de lurar dig att göra något olagligt (t.ex. droga ner dig och misshandla någon). då ska du alltså bli piskad? låter inte rättvist. det är bättre att sitta i fängelse och kunna bli frisläppt om du kan bevisa att det inte var du, än att bli piskad i en timme ,vilket ingen kan ta tillbaka (även om du bevisar att det inte var du). nu menar jag inte att du är kriminell utan det var bara ett villt exempel. men tänk på saken iallafall. p.s. det här inlägget försöker inte förklara att nOfear är kriminell eller att han har krimminella vänner d.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 eh..ok fattar mycket... Höga straff rular! utlänningar ska skickas hem om de begår brott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tänk om din pappa råkade köra på nån, skulle du vilja att han fick 30 år i fängelse ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 du och dina exempel. <_< nej jag skulle inte vilja det men det vore rättvist på ett sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 mmm, exempel är bra eller hur ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.