Hoppa till innehåll

Kommunism


Nain
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 284
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej det beror på vad de gör, läkaren (bara som exempel) har kämpat mer i livet, och gör en bra insats, han är en bättre person än en städare som bara slappat...

 

Kan du bevisa att alla städare/städerskor bara slappat hela livet? Du syftar säkert på att städaren inte lyft ett finger i skolan och fått dåliga betyg, eller?

Du tror inte att städaren kan ha kämpat som ett djur genom hela skolan med skapliga betyg och sedan valt att bli städare?

 

Vad är det som säger att läkare är bättre i skolan än andra? De kan ha slappat ännu mer än någon annan och sedan genom kontakter fixat platser åt sig på gymnasium och högskolor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej de har kämpat och fått bra betyg, men som sagt är kommunism det mest sjuka jag hört talas om, inget, inget i hela universum kan beskriva mitt hat mot kommunism.

 

Det finns inget som säger att alla läkare har fått bra betyg. Dessutom finns det inget som säger att man bara för att man ha bra betyg kan operera människor bättre än någon annan.

 

Kommunismen vill, vad jag förstått, att alla ska ha tillgång till den utbildning de vill oavsett betyg. Det tycker jag verkar bra eftersom man kan vara bra på att operera utan att ha mvg i spanska, religion, geografi, teknik, musik mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är så orättvist mot de duktiga eleverna, kommunismen SUGER SÅ j*vla HÅRT!!

 

som om inte andra är mer värda...

 

Ehh...det är ju just det kommunismen går ut på. Att alla är lika värda :/

Alla ska ha tillgång till vilken utbildning de vill.

 

Tycker du det är bra att några tjänar flera miljoner per år medan några knappt kan leva?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

off topic, jag vart nästan nitad av några komunister, (vallborg) eller iallfal utgav dom sig för att vara komunister, jag hade tydligen provecerat dom, fast jag hade typ precis dykigt upp. sen så kom ett gäng skinskallar och hjälpte mig, fast då kom farbror blå och då sprang komunisterna för dom plockat up järn rör och skit, inte för att skinheaden stannade kvar också...(kom precis från bussen när dom skulle hoppa på mig, visste inte ens vilka de var :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...