Gäst Perisoreus Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jag är varken för eller emot kommunismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Fuel, jaså.. :huh: Har jag ens sagt det ? :/. Guggo, joho. Kuba fungerar. Kuba är finfint, så ska det vara. Fidel är då inte för maktkåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag. Kommunismen är genialisk då den väl fungerar. nej den är idiotisk hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Motivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 kuba är inte finfint (själva landet är helt ok) men det är en diktatur, och de fungerar aldrig bra.... skulle castro inte vara makt kåt ? han har var t kubas diktator i nästan 50 år...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Har du bevittnat att Kuba och Fidel suger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 ja.... har vart på kuba, och det är inget fel på landet i sej och folket är jätte trevligt, det är bara styrelse sättet som är fel, misstänksamma j*vlar först flera timmar i kö och sen 30 mini i luckan vid passkontrollen..... en maktgalen diktator är aldrig speciellet hälsosam...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Kallar du Fidel för maktkåt ? :/, njao. Om han vore det, skulle ju inte Kuba fungera ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Kommunismen vill att alla ska ha det lika bra, det är fel, städare och läkare ska inte ha samma lön tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Oj, kallar mig rasist... Aja, tar inte illa upp :rolleyes: Det behövs nog inte undertonas att du är åt något åt det hållet.. Kommunism funkar inte för att vår civilsations "standard" är alldeles för hög, om vi bara skulle använda det vi endast behövde och en liten smula extra skulle problemet.. men det är det ingen som vill, skulle du ge upp din dator? Redigerat 20 April 2005 av Voice_of_god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Min dator är så dålig att jag skulle kunna ge bort den :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Kommunismen vill att alla ska ha det lika bra, det är fel, städare och läkare ska inte ha samma lön tex... Får man fråga varför du tycker så? Varför ska inte alla ha samma lön? Vill du bo i ett samhälle med bara läkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.