Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Simpson äger, det är bästa tecknade programmet som finns tillsammans med South Park. Min Favorit karaktär i Simpsons är Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Om the Simpsons ÄGER????? Jag är inte helfreakad på simpson leksaker precis, men första gången jag såg ett avsnitt av det för ca fem år sen så WOW! Matt Groening regerar! Om man skulle välja jordens härskare så skulle jag, förutom mig själv såklart, lätt rösta på honom. The Simpsons dominerar över min tv, oftast iallafall, fast det är samtidigt fett stört. I Sverige så har det kommit ut fyra dvd säsonger om jag har koll. På typ två år! I usa håller de på med den 16:e säsongen. Men Sverige är ju ett efterblivet land så vad kan man vänta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det äger ju! Tittar på det 3-4ggr per dag.. Jag har inte så mycket, men : Tekopp med Bart på Massa småleksaker Pennor, sudd DVD boxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ja simpson äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 simpson äger fett men ser inte så mycke på det mamma hatar simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) simpsons äger :cool: men jag har inga saker av dom :( vill ha men vet ej var f*n dom säljer dom jag bor i ett litet ställe så dom kanske inte säljer här :bah: Redigerat 24 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Du kan ju beställa från internet ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Simpson äger specielt Bart & Homer. Jag har ett Simpson spel och det är kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Simpson äger specielt Bart & Homer. Jag har ett Simpson spel och det är kul :) menar du hit and run? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Klart att man ser på Simpsons ibland. Men själv tycker jag Family Guy är mycket bättre ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 simpsons och family guy är det roligaste man kan kolla på på kvälarna specielt family guy men ingen tar homer han ligger på 1ans plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Simpson äger specielt Bart & Homer. Jag har ett Simpson spel och det är kul :) Ja så klart ja menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.