Hoppa till innehåll

Usa

Gäst abu

Rekommendera inlägg

• Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Våld löser inga konflikter heter det ju. Märkligt då att det är den kristna högern som är för en mildare vapenlag. Jag har för mig att det stod nåt om att våld var dåligt i bibeln. Religion är en mycket konstig grej isåfall....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Det hände när jag va r i sta'n!

j*vla vitingar? WARNING! Kommunisten är rasistisk mot vita! j*vla rasist jellybum.

Btw: är du röd ller? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hände när jag va r i sta'n!

Du förstod nog inte att det var lite ironi i mitt inlägg. Jag drev totalt med dej, men du förstor nog någon dag.

Nej, jag är vit. Det skäms jag för när jag måste 'dela' färg med någon som inte förstår att alla är lika. På alla plan. Utom färgen på skinnet, vilket ändå bara är en biologisk reaktion från kroppens sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck

Men för f*n i helvets j*vlar Guuggo !! h*lvete h*lvete h*lvete! :P

Allvarligt talat, jag gjorde det till o med inom "...", vem som helst borde ha förstått. Dock så är det ju mest patriotiska 11-åringar som hänger på detta forum, utan humor eller har lärt sej vad irioni är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, ursäkta mina små svordomar i förra inlägget.....

hmm, jo patriotiska 11 åringar utan humor? kan det va fuel du menar ??

men även om jag vet mycket väl vad ironi är ( mina kompisar blir galna av min ständiga ironi ) så KAN det vara svårt att uppfatta ironi i skriventext pga... se mitt förra inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte i USA

amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet

Det var ju amerikanerna som tog med sig sin våldsamma kultur till landet när de började slakta indianer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...