msxmsx Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 muslimer har bara vapen för att alla andra kommer och slår dom.dom har det för att försvara sig mot alla andra rasister som typ vill mörda dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Våld löser inga konflikter heter det ju. Märkligt då att det är den kristna högern som är för en mildare vapenlag. Jag har för mig att det stod nåt om att våld var dåligt i bibeln. Religion är en mycket konstig grej isåfall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det hände när jag va r i sta'n! j*vla vitingar? WARNING! Kommunisten är rasistisk mot vita! j*vla rasist jellybum. Btw: är du röd ller? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Det hände när jag va r i sta'n! Du förstod nog inte att det var lite ironi i mitt inlägg. Jag drev totalt med dej, men du förstor nog någon dag. Nej, jag är vit. Det skäms jag för när jag måste 'dela' färg med någon som inte förstår att alla är lika. På alla plan. Utom färgen på skinnet, vilket ändå bara är en biologisk reaktion från kroppens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck Men för f*n i helvets j*vlar Guuggo !! h*lvete h*lvete h*lvete! :P Allvarligt talat, jag gjorde det till o med inom "...", vem som helst borde ha förstått. Dock så är det ju mest patriotiska 11-åringar som hänger på detta forum, utan humor eller har lärt sej vad irioni är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ok, ursäkta mina små svordomar i förra inlägget..... hmm, jo patriotiska 11 åringar utan humor? kan det va fuel du menar ?? men även om jag vet mycket väl vad ironi är ( mina kompisar blir galna av min ständiga ironi ) så KAN det vara svårt att uppfatta ironi i skriventext pga... se mitt förra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Inte i USA amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet Det var ju amerikanerna som tog med sig sin våldsamma kultur till landet när de började slakta indianer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 fotnot: när de började slakta idianer, fanns inte amrikanare, de var engelsmän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Guggo&Jelly: Jag är 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 precis som jag och jelly då (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Inte i USA amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet Så är det tydligen i min bostad....vågar knappt gå ut efter 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.